آغاز مرحله نهایی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی

تهران (پانا)- مرحله نهایی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی به میزبانی کانون فرهنگی تربیتی امید منطقه 14 در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۱۱۱۲۷۱۴
لینک کوتاه کپی شد
آغاز مرحله نهایی سی و هشتمین  دوره مسابقات قرآن دانش آموزی

مهدی نعیمی رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل شهر تهران گفت: سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان در دو مرحله‌ی آموزشگاهی و منطقه ای به صورت حضوری برگزار شد. در مرحله‌ی استانی بیش از 3000 نفر از دانش آموزان به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی به رقابت پرداختند که در نهایت 74 نفر به عنوان نفرات برتر شناخته شدند و به مرحله مقدماتی کشوری مسابقات راه پیدا کردند.

نعیمی ادامه داد: در مرحله مقدماتی همه دانش آموزان به صورت مجازی، به استان خراسان رضوی در بخش پژوهشی و شهرستان‌های تهران در بخش آوایی به عنوان دبیر خانه و میزبان مسابقات، فایل ارسال کرده اند که در نهایت پس از برگزاری مرحله مقدماتی تعداد 44 نفر از دانش آموزان شهر تهران در مرحله نهایی کشوری حضور خواهند داشت.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل شهر تهران افزود: درحال حاضر دانش آموزان باید به صورت آنلاین در مسابقه شرکت کنند و مورد داوری همزمان قرار بگیرند و کانون فرهنگی تربیتی امید منطقه 14 به عنوان مرکز حضور دانش آموزان و شرکت در مسابقات آنلاین میزبان دانش آموزان در دو مرحله 3 روزه خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار