استقلالی‌ها به شبکه شما می‌آیند

تهران (پانا) - برنامه تلویزیونی «در جریان باش» در ششمین هفته با موضوعات مختلف از جمله نقش مدیران در مصرف برق ادارات و شرکت‌ها و با حضور دو تن از بازیکنان سابق استقلال تهران، روی آنتن شبکه «شما» می‌رود.

کد مطلب: ۱۱۱۲۶۸۴
لینک کوتاه کپی شد
استقلالی‌ها به شبکه شما می‌آیند

مجموعه برنامه ترکیبی «در جریان باش» با محوریت اصلاح الگوی مصرف برق در ۳۰ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای در شبکه تلویزیونی «شما» و با مشارکت شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ تولید می‌شود.

مصطفی علمی فرد تهیه‌کننده این برنامه است که ساعت ۲۰ روزهای زوج و پنجشنبه روی آنتن می‌رود.

موضوعاتی که در این هفته به آنها پرداخته می‌شود، قبوض تجاری و خانگی، مصرف برق در بالای شهر و پایین شهر، نقش مدیران در مصرف برق ادارات و شرکت‌ها و استفاده از انرژی خورشیدی است.

سعید بیگی و سعید مراغه‌چیان از بازیکنان سابق تیم فوتبال استقلال تهران و حسن اسدی بازیگر سینما و تلویزیون، مهمانان این برنامه هستند که طی روزهای دوشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه این هفته در برنامه حضور می‌یابند.

علاوه بر گفت‌وگو با مهمانان، آیتم‌هایی همچون گزارش مردمی، عملیات ۱۲۱ پرسنل شرکت برق، استندآپ کمدی و نمایش هم در قالب این برنامه پخش می‌شود.

محمد رضا قلمبر و مهبد قناعت‌پیشه اجرای «در جریان باش» را بر عهده دارند همچنین گزارش‌های مردمی با حضور محسن حاجیلو از گزارشگران با سابقه تلویزیون تهیه می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار