مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران اعلام کرد:

تدوین برنامه ۱۰ ساله رفع فرسودگی تجهیزات برق تهران

تهران(پانا) - مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران در مراسم افتتاح پانزده پروژه برقی استان تهران از تدوین برنامه ۱۰ ساله رفع فرسودگی تجهیزات برق تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۲۶۴۲
لینک کوتاه کپی شد
تدوین برنامه ۱۰ ساله رفع فرسودگی تجهیزات برق تهران

به گزارش ایرنا، «آرش کردی»، روز دوشنبه در مراسم افتتاح پانزده پروژه برقی استان تهران در شرکت برق منطقه‌ای تهران افزود: تدوین این برنامه کمک موثری به سرعت‌گیری برنامه‌های کاهش فرسودگی شبکه است.

مدیرعامل برق منطقه‌ای تهران در مراسم افتتاح پروژه‌های این شرکت در قالب هفته چهاردهم پویش هر هفته الف ب ایران گفت: امروز پست ۶۳/۲۰کیلوولت کارون، خط ۴۰۰کیلوولت ورامین و ۱۳پروژه دیگر این شرکت به بهره‌برداری رسید.

آرش کردی گفت: ۲۰درصد تاسیسات انتقال و فوق توزیع کشور و۲۵ درصد از مشترکان پر حوزه برق منطقه‌ای تهران هستند.

وی با اشاره پیام رهبر معظم انقلاب در خصوص رفع فرسودگی‌ها گفت: در این شرکت برای اصلاح و بهینه‌سازی شبکه و ‌رفع فرسودگی ۶۰۰ کیلومتر از ۱۵۰۰ کیلومتر شبکه فرسوده برق تهران انجام شده است. امروز شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۲۸۵میلیارد تومان هستیم.

برنامه‌ها با هدف اصلاح و بهینه سازی ورفع فرسودگی‌ها تدوین شده است این برنامه‌ها برای پیک‌های سال آینده حیاتی است.

کردی در حوزه ساز و کارها نیز با اشاره به پیام رئیس جمهوری در حوزه پویش گفت: ساخت و سازها نیز با پشتیبانی و زیربنای ساز و کارها پیگیری خواهیم کرد.

وی‌ در ‌خصوص‌ پروژه‌های این شرکت در هفته چهاردهم پویش هر هفته‌الف ب ایران‌ نیز گفت: پست‌کارون در منطقه صنعتی و با قدمتی ۵۰ساله بود که با توجه به فرسودگی آن، یک پروژه جدید از نوع dcs در کنار آن ساخته شد که دوهدف جهش تولید ورفع فرسودگی را دنبال می‌کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار