آغاز دومین مرحله از پویش کمک های مومنانه در آموزش و پرورش استان اردبیل

اردبیل (پانا)- دومین مرحله از رزمایش کمک‌های مؤمنانه به همّت سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان اردبیل با هدف ترویچ فرهنگ تعاون و احسان، آغاز شد.

کد مطلب: ۱۱۱۲۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز دومین مرحله از پویش کمک های مومنانه در آموزش و پرورش استان اردبیل

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل؛ احمدناصری، مدیر کل آموزش و پرورش استان در جلسه هماهنگی دومین مرحله پویش کمک های مومنانه ضمن بیان اهداف این طرح، رسانه ای کردن کمک های مردمی از طریق صدا و سیما و کانال های رسمی فضای مجازی را در راستای ترویج فرهنگ مشارکت و همدلی و گسترش این امر خداپسندانه در بین اقشار مختلف به‌ویژه دانش آموزان، مهم و موثر دانست.

او با اشاره به این که رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه، مشق بخشش و تمرین انسانیت است، افزود: تشکیل ستاد کمک های مومنانه در اداره کل آموزش و پرورش استان، استمرار طرح حامی توسط امور بانوان و هماهنگی این طرح با پویش سراسری کمک‌های مومنانه، فعال‌کردن تشکل های مختلف دانش آموزی و استفاده از ظرفیت پیشکسوتان فرهنگی در باب تشریح اهمیت این موضوع و بویژه اطلاع رسانی از طریق شبکه شاد از جمله اقداماتی است که در این مرحله از رزمایش پیگیری می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه مقام معظم رهبری، مردم را به تداوم احسان و تعاون دعوت کرده اند، اظهار کرد: مسئولیت و رسالت آموزش و پرورش نیز به عنوان یک نهاد آموزشی و تربیتی، فرهنگ سازی این موضوع در بین کودکان و نوجوانان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار