انتصاب مدیران جدید مناطق سازمان دانش‌آموزی استان فارس

شیراز (پانا) – در احکامی جداگانه، مدیران سازمان دانش‌آموزی ناحیه یک شیراز، جهرم، سده، جره و بالاده و لارستان توسط مدیر سازمان دانش‌آموزی استان منصوب شدند.

کد مطلب: ۱۱۱۲۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
انتصاب مدیران جدید مناطق سازمان دانش‌آموزی استان فارس

معاون اداری مالی سازمان دانش‌آموزی فارس، در گفت‌وگو با پانا با اعلام این خبر ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های مدیران سابق این مناطق، گفت: امید داریم که همکاران جدیدی که به جمع سازمان دانش‌آموزی پیوسته‌اند با تلاش و پشتکار و با شناخت اهداف تربیتی و رسالت‌های سازمان دانش‌آموزی در راستای تحقق اهداف گام بردارند.

علیرضا قبادی افزود: مجموعه سازمان دانش‌آموزی در کشور همانند یک خانواده هستند که با همدلی و هم‌افزایی در تلاشند تا رسالت تربیت اجتماعی دانش‌آموزان را در مجرای منش‌های 12 گانه تشکیلات پیشتازان و خبرگزاری پانا محقق کند.

او ادامه داد: انتظار می‌رود مدیران جدید الانتصاب سازمان دانش‌آموزی با شناسایی نقاط قوت و ضعف منطقه خود نسبت به رفع نواقص و تقویت نقاط قوت در راستای رشد و ارتقا سازمان در منطقه تلاش کنند.

آقایان منصور غلامی، حسین قلیج خانی، رضا قاعدی و ابوذر ایزدی و خانم زهرا یوسفی به ترتیب به عنوان مدیر سازمان دانش‌آموزی ناحیه یک شیراز، جهرم، جره و بالاده لارستان و سده منصوب شدند.

پیش از این آقایان امید اسماعیلی، عبدالحمید عارف‌نژاد، محمد شریف صادقی بوگر، بهروز جوکار، محسن ریحانی به ترتیب مسوولیت ناحیه یک شیراز، جهرم، سده، جره و بالاده و لارستان را برعهده داشتند که از زحمات و تلاش‌های آنان تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار