مدیریت بحران گیلان:

مردم از استقرار در حاشیه رودخانه ها بپرهیزند

احتمال مه آلودبودن هوا، لغزندگی جاده ها، رانش و مخاطرات دریایی وجود دارد

رشت( پانا) - مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها از شهروندان و گردشگران خواست از استقرار در حاشیه رودخانه‌ها بپرهیزند.

کد مطلب: ۱۱۱۲۵۱۶
لینک کوتاه کپی شد
مردم از استقرار در حاشیه رودخانه ها بپرهیزند

به گزارش روابط عمومی استاندادی گیلان، امیر مرادی با بیان اینکه هواشناسی استان بارش‌های حدود ۱۰۰ میلی متری را طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه پیش‌بینی کرده است، اظهار کرد: بر این اساس بارندگی و وزش باد شدید در برخی نقاط پیش بینی شده و از این رو به فرمانداران، بخشداران و شهرداران شهرستان های استان ابلاغ شده تا تمهیدات لازم را در این زمینه بیاندیشند.

مدیر کل مدیریت بحران استان، از شهروندان خواست: به هشدارهای هواشناسی توجه کافی داشته باشند تا از بروز هر گونه خسارت جانی و مالی پیشگیری شود.

مرادی بیان کرد؛ مردم در چنین شرایطی از ترددهای غیرضروری به ویژه در مناطق مستعد آبگرفتگی و کوهستانی پرهیز کنند و در زمان رعد و برق در فضای باز قرار نگیرند.

بر اساس پیش‌بینی هواشناسی در مدت فعالیت این سامانه بارشی که از عصر و شب دوشنبه (فردا) تا سه‌شنبه هفته جاری پیش‌بینی شده است، احتمال آبگرفتگی معابر بالا آمدن آب رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها، مه آلود بودن هوا، لغزندگی جاده‌ها، رانش، خسارت به شالیزارها و مخاطرات دریایی وجود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار