لطفی: انقلابی بودن صرفا شعار دادن نیست

تهران (پانا) - قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت انقلابی بودن به معنای شناخت انقلاب و تلاش برای بالندگی و شکوفایی آرمان‌های انقلاب است.

کد مطلب: ۱۱۱۲۴۶۱
لینک کوتاه کپی شد
لطفی: انقلابی بودن صرفا شعار دادن نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، نصرت‌الله لطفی، صبح امروز یکشنبه دوازدهم مردادماه در جمع همکاران دفتر مرکزی و استانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سراسر کشور از طریق ارتباط تصویری که به مناسبت 12 مرداد سالروز تاسیس این نهاد صورت گرفت، ضمن تشکر از همه کسانی که از گذشته تاکنون با شورا همکاری داشته و در این نهاد فعالیت دارند، اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهاد انقلابی و بابرکتی است که مدال افتخار حرکت در صراط مستقیم را با مهر تائید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به دست آورده و همچنان به سوی تعالی و بالندگی در راستای انجام ماموریت‌های خود و آفرینش قله‌های افتخار با حضور مردم که خالق اصلی این حماسه‌ها هستند حرکت می‌کند.

وی با تبریک ایام دهه ولایت افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بزنگاه‌های حساس و تاریخی با لحظه‌شناسی کار مناسب آن لحظه را انجام داده است و باید شکر این نعمت را به جای آوریم که این نهاد در نقش و قامت مؤذن انقلاب اسلامی خادم مردم است و در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی با تعظیم شعائر انقلابی با شناخت لحظه، کار مناسب آن لحظه را انجام می‌دهد.

نصرت الله لطفی در ادامه با اشاره به بحث تبلیغ اسلامی گفت: مبلغ اصلی خود مردم هستند. فراگیرترین تبلیغ توسط خود مردم و با هدایت قلوب آنها به دست خداوند متعال صورت می‌گیرد و به حق در بزنگاه‌ها، آثار و برکات این تبلیغ و حضور مردم را در عرصه‌های داخلی و خارجی شاهد بوده‌ایم و شورا توفیق خدمتگزاری در این عرصه را دارد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درخصوص شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اشاره کرد و افزود: رهبر انقلاب با واژه‌های حکیمانه و معنادار به خوبی وظیفه این شورا را تبیین نمودند و فرمودند، ماموریت اصلی شما تبلیغ با ریشه قرآنی است و به آیاتی از سوره مبارکه احزاب اشاره فرمودند.

لطفی با بیان این که تبلیغ ریشه قرآنی دارد اضافه کرد: ماموریت اصلی ما حفظ نظام برآمده از آموزه‌های اسلامی و مقابله با ظلم و ظالم و همراهی با ستمدیدگان و مظلومان است. در این راه باید فقط خدا را مد نظر قرار داد و از هیچ قدرت و حزبی در انجام ماموریت نهراسید و تنها خداوند را مبنا و ملاک قرار داد. خداوند را شاکریم که در این مسیر، تحت تاثیر هیچ قدرت و جناحی قرار نگرفته و همه تنگناها و فشارها را تحمل کردیم و در هماهنگی و مدیریت مراسم و مناسبت‌های انقلابی و حضور شایسته مردم با بصیر و انقلابی به نحو مطلوب عمل کردیم که مایه مباهات و افتخار است.

این مقام مسئول با بیان این که باید قدردان گذشتگان و پیشکسوتان باشیم خاطرنشان کرد: این شورا با کمبودها و تنگناهای زیادی توانسته این راه پرافتخار را در 40 سال گذشته طی نماید و باید قدردان این افتخارات باشیم و خود را ملزم به ادامه این مسیر و افتخارات بدانیم و در این راه در وهله اول، گوش به فرمان ولی امر مسلمین رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و حضرت آیت الله جنتی (دامت برکاته) عمار انقلاب باشیم.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان این که انقلابی بودن معنا و مفهوم گسترده‌ای دارد و صرفا شعار دادن نیست، اظهار داشت: لازمه برگزاری مراسم انقلابی، انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن است. انقلابی بودن به معنای شناخت انقلاب و تلاش برای بالندگی و شکوفایی بیش از پیش انقلاب و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار