دومین جلسه حضوری ستاد پروژه مهر 99 استان یزد

یزد (پانا) - دومین جلسه حضوری ستاد پروژه مهر 99 استان یزد با حضور مدیر کل، معاونین و روسای کارگروه های هشتگانه، درسالن اجتماعات شهید ساداتی اداره کل آموزش و پرورش برگزار گردید.

کد مطلب: ۱۱۱۲۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد
دومین جلسه حضوری ستاد پروژه مهر 99 استان یزد

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، رئیس ستاد پروژه مهر استان در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همکاران آموزشی و پرورشی استان در راستای آماده سازی مدارس جهت شروع سال تحصیلی جدید و توجه به سه سناریو پیش روی آموزش مهمترین دغدغه دانش آموزان و خانواده ها را بازگشایی مدارس در شرایط کرونا عنوان کرد.

" عباسعلی دانافر" افزود : با توجه به حساسیت و شرایط خاص سال تحصیلی 1400-1399 دقت و توجه بیشتر مدیران مدارس و معلمان به بحث شروع سال تحصیلی و کاهش دغدغه خانواده ها در این خصوص ضروری است .

وی در ادامه تاکید کرد : امیدواریم با تلاش، پشتکار و برنامه ریزی های منظم کارگروه های هشتگانه بخصوص کارگروه آموزش های مجازی آمادگی لازم جهت استفاده همه معلمان و دانش آموزان در بستر آموزش های مجازی بهتر از قبل آماده باشد.

معاون آموزش متوسطه و دبیر ستاد پروژه مهر استان نیز در ادامه ضمن ارائه گزارش مفصلی از اقدامات انجام شده در راستای پروژه مهر ، اصلی ترین بحث و دغدغه این ایام را با توجه به اهمیت موضوع و شرایط ویژه بیماری کرونا عملکرد ویژه کارگروه آموزش های مجازی دانست و یکی از ابتکارات این استان را تشکیل این کارگروه ذیل ستاد پروژه مهر و پیگیری اهداف از پیش تعیین شده بیان نمود.

" سید علی کارآموز" در ادامه خوستار ارائه گزارش روسای کارگروه های هشتگانه و بحث و تبادل نظر همکاران در خصوص وضعیت ثبت نام مدارس، ثبت نام و توزیع کتب درسی ، هدایت تحصیلی و توسعه متوازن، وضعیت مدارس و پروژه های نوساز ، خرید تجهیزات هنرستانها و آموزش های مجازی و محتواهای تولید شده و گزارش شبکه شاد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار