واکنش آمریکا به دستگیری سرکرده گروهک تروریستی «تندر»

تهران (پانا) - وزارت خارجه آمریکا به دستگیری سرکرده گروهک تروریستی «تندر» توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) واکنش نشان داد.

کد مطلب: ۱۱۱۲۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد
واکنش آمریکا به دستگیری سرکرده گروهک تروریستی «تندر»

به گزارش روسیا الیوم، بعد از دستگیری سرکرده گروهک تروریستی تندر سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: «ایران به قوانین و معیارهای بین‌المللی احترام بگذارد. اخبار مربوط به جمشید شارمهد، رهبر گروه تندر که به دنبال ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی ایران است را دریافت کردیم.»

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا که کشورش سال‌ها پناهگاه این گروهک تروریستی و همکیشانش بوده است، مدعی شد: «نظام ایران تجربه زیادی در بازداشت ایرانی‌ها و خارجی‌ها بنا به اتهامات اشتباه دارد. ایران را به شفافیت‌های بیشتر و احترام به قوانین بین‌المللی تشویق می‌کنیم.»

جمشید شارمهد، سرکرده گروه تروریستی تندر که از آمریکا عملیات مسلحانه و خرابکارانه در ایران را هدایت می‌کرد در پی عملیاتی پیچیده، اکنون در دستان قدرتمند سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار گرفت.

شارمهد در سال ۱۳۸۷ عملیات انفجار در حسینه سیدالشهدای شیراز را طراحی و هدایت کرد که در آن اقدام ۱۴ نفر شهید و ۲۱۵ نفر از عزاداران حسینی مجروح شدند. گروه تروریستی تندر در سال‌های اخیر نیز قصد اجرای چند عملیات بزرگ از جمله منفجرکردن سد سیوند شیراز، انفجار بمب‌های سیانوری در نمایشگاه کتاب تهران و منفجر کردن در حرم امام خمینی (ره) هنگام برگزاری مراسم عمومی را داشت که با تسلط اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) ناکام ماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار