پخش آثار منتخب مسابقه دانش‌آموزی نور از شبکه دوم سیما

تهران (پانا) - در چهارمین دوره مسابقه دانش¬آموزی نور؛ گرامیداشت عمر یاغی، فیلم‌های منتخبین دوره‌های پیشین این مسابقه با همکاری سازمان صدا و سیما، شنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت 15:40 از شبکه دوم سیما، بر روی آنتن می‌رود.

کد مطلب: ۱۱۱۲۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد
پخش آثار منتخب مسابقه دانش‌آموزی نور از شبکه دوم سیما

به گزارش ستاد ارتباطات و اطلاع‌رسانی بنیاد مصطفی(ص)، با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم حضور دانش‌آموزان در مدارس، علاوه بر تمدید این دوره تا پایان مردادماه 99، شرایط ویژه‌ای برای این دوره از مسابقه دانش‌آموزی نور اتخاذ شد. برای رعایت اصول بهداشتی اعلام شده از سوی سازمان بهداشت جهانی و وزارت بهداشت مبنی بر رعایت فاصله اجتماعی و اجتناب از اجتماعات، از ابتدای خردادماه 99، ثبت‌نام بصورت خانوادگی برای دانش‌آموزان میسر شد و هر دانش‌آموز می‌تواند به عنوان سرگروه در منزل و با مشارکت اعضای خانواده خود در مسابقه شرکت کند.

از دیگر شرایط دوره چهارم این است که در بخش راهنمای علمی که در سایت مسابقه معرفی شده است، ایده‌های متنوع علمی مربوط با موضوع مسابقه با در نظر گرفتن امکان اجرا در منزل، به طور مستمر و روزانه به دانش‌آموزان شرکت کننده معرفی می‌شود.

در چهارمین دوره از مسابقه دانش‌آموزی نور؛ گرامیداشت عمر یاغی، برنامه تلویزیونی در 20 قسمت 15 دقیقه‌ای از فیلم‌های دانش‌آموزان منتخب دوره‌های پیشین این مسابقه تولید شده است که با همکاری سازمان صدا و سیما، شنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت 15:40 از شبکه دوم سیما، بر روی آنتن می‌رود.

مسابقه دانش‌آموزی نور هر سال به عنوان یکی از رویدادهای بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) در حوزه دانش‌آموزی برگزار می‌شود که هدف از برگزاری آن، ایفای نقش در انگیزش نسل نوجوان جهان اسلام، ایجاد افق‌های نوین در زمینه علم و فناوری و کمک به رشد استعدادهای درخشان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار