اعتماد عمومی، مهم ترین سرمایه اجتماعی آموزش و پرورش است

رشت ( پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان عنوان کرد اعتماد به فرآیند برگزاری امتحانات، مرهون همکاری و نظارت جدی همه بخش های آموزش و پرورش به برگزاری آزمون هاست.

کد مطلب: ۱۱۱۲۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد
اعتماد عمومی، مهم ترین سرمایه اجتماعی آموزش و پرورش است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، محمد رحمتی در جلسه ستاد امتحانات آموزش و پرورش استان با قدردانی از همه همکاران در برگزاری مطلوب آزمون نهایی پایه دوازدهم در شرایط ویژه شیوع کرونا اظهار کرد: امتحانات خرداد پایه دوازدهم در 239 حوزه با حضور 20 هزار و 332 دانش آموز و مشارکت 2 هزار و 778 مصحح و عوامل اجرایی برگزار شد.

وی با اشاره به قبولی 81/68 درصد داوطلبان پایه دوازدهم در امتحانات خرداد ماه خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود امتحانات شهریور پایه دوازدهم، در 76 حوزه و با حضور حدود 6 هزار دانش آموز برگزار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری آزمون ها خاطرنشان کرد: امتحانات شهریور هم در حوزه های آزمون با ضدعفونی، تب سنجی، استفاده از ماسک و رعایت سایر ضوابط بهداشتی برگزار می شود.

رحمتی با تأکید بر برگزاری دقیق امتحانات خاطرنشان کرد: امتحانات به عنوان ناموس آموزش و پرورش باید براساس موازین قانونی برگزار شود و برای صیانت از امتحانات شهریور، تمام امکانات، بسیج و آزمون ها با کیفیت استاندارد برگزار می شود.

وی با اشاره به پرداخت بخشی از حق الزحمه های تصحیح امتحان به فرهنگیان، اظهار امیدواری کرد باقیمانده این مطالبات درآینده نزدیک پرداخت شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار