نشست ستاد برگزاری امتحانات شهریور ماه در اداره کل شهر تهران

تهران (پانا) - نشست هم اندیشی ستاد برگزاری امتحانات شهریورماه با حضور عبدالرضا فولادوند، مدیرکل شهر تهران و شورای معاونان اداره کل شهر تهران تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۱۱۲۰۴۴
لینک کوتاه کپی شد
نشست ستاد برگزاری امتحانات شهریور ماه در اداره کل شهر تهران

در این نشست عبدالرضا فولادوند ضمن تبریک عید سعید قربان و عید سعید غدیرخم گفت: در این سال تحصیلی چه در تکمیل آموزش و چه آماده سازی محتوای آموزشی و همچنین در برگزاری امتحانات خردادماه شهر تهران بسیار موفق عمل کرد. امسال امتحانات خرداد متفاوت از سال های قبل بود و با تدبیری که اندیشیده شد امتحانات به‌خوبی برگزار شد.

فولادوند با اشاره به گزارشی که از نحوه برگزاری امتحانات ارایه شد و راهکارهای ارایه شده گفت: امسال در تهران، امتحانات به بهترین نحو برگزار شد و بالاترین رضایتمندی وجود داشت و جامعه از این مهم راضی بود. رعایت پروتکل ها نتیجه داد و در بین دانش آموزان فردی مبتلا نشد. قبل از آغاز امتحانات تلاش شد مطالبات از آموزش و پرورش پرداخت شود و باید از وزارتخانه تقدیر شود که در انجام این مهم به موقع اعتبارات را تزریق کردند و ایجاد انگیزه کردند.

وی افزود: همچنین سیستم نظارتی که در طول ایام امتحانات حضور به موقع داشتند و باعث شد نتیجه کار مطلوب و مورد پسند همگان باشد. این مهم جای قدردانی دارد.

مدیرکل شهر تهران در ارتباط با نحوه برگزاری امتحانات شهریورماه گفت: حدود ده درصد تجدیدی داریم که سعی می کنیم حتما در نهایت رعایت پروتکل های بهداشتی این امتحانات به‌خوبی برگزار شود. در این امتحانات هم در کنار رعایت پروتکل ها رعایت امنیت برگزاری امتحانات مهم است. امیدوارم در تمام ابعاد به‌خوبی این برگزاری نیز تمام شود. البته در مورد نحوه برگزاری باید بررسی لازم انجام شود تا در نهایت دقت این برگزاری باشد که کسی آسیب نبیند.

وی با اشاره به اهمیت ثبت نام از ستاد ثبت نام خواست مصمم و جدی تا آخرین روز پیگیر این مهم باشند تا کسی از تحصیل جا نماند.

فولادوند بر اهمیت توزیع کتب درسی تاکید کرد و گفت: هر چه به بازگشایی مدارس نزدیک شویم وضعیت مشخص می شود اما ما باید کاملا آمادگی حضور داشته باشیم. همچنین وضعیت سرویس مدارس هم همپای بازگشایی مدارس باید تا آن زمان تعیین تکلیف شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار