ضرورت ارائه خدمات هر چه بهتر بیمه تکمیلی درمان فرهنگیان

شیراز(پانا)-معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش فارس بر لزوم ارائه خدمات هر چه بهتر بیمه تکمیلی درمان فرهنگیان و کسب رضایت هر چه بیشتر قشر فرهنگی تاکید کرد و از مذاکره ای برای بهبود خدمات رسانی بیمه آتیه‌‌سازان به فرهنگیان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۲۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت ارائه خدمات هر چه بهتر بیمه تکمیلی درمان فرهنگیان

محسن کلاری امروز با اعلام این خبر گفت: با جلسات و مکاتباتی که اداره کل آموزش و پرورش استان با بیمه تکمیلی درمان (بیمه آتیه سازان) داشته نتایج خوبی در این راستا به دست آوردیم.
محسن کلاری با تاکید بر لزوم افزایش گسترده درمانگاه‌ها و مراکز خدمات درمانی برای ارائه خدمات هر چه بهتر به فرهنگیان افزود: در این راستا باید مراکزی معتبر با ارائه خدمات با کیفیت در لیست این بیمه‌گر قرار گیرد که قرار است بسیاری از مراکزی را که فرهنگیان متقاضی بودند به این لیست اضافه کنند.

او ادامه داد: خدماتی که در خرداد ماه قرارداد بسته می شده را سعی کردند چند هفته زودتر ارائه خدمات دهند.
کلاری اضافه کرد: هر چند مشکلاتی هم در این زمینه وجود دارد از جمله اینکه برخی بیمه گرها به تعهدات خود در ارائه خدمات به مراکز درمانی، بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها با تاخیر اقدام می‌کنند باعث شد که برای کم شدن مشکلات این چنینی همکاران ما برای تسریع در قرارداد اعلام آمادگی کرده و به نوعی رابط بین آتیه سازان و مراکز درمانی شدند تا حداکثر رضایت‌مندی را به دنبال داشته باشد.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش فارس همچنین با اشاره به اینکه ارائه خدمات درمانی به شاغلین توسط بیمه آتیه سازان هیچ سقفی ندارد، گفت: سقف بیمه در بسیاری از موارد و پرداخت خسارت افزایش یافته و برای شاغلین سقفی وجو ندارد، ولی برای بازنشستگان سقف ارائه خسارت وجود دارد که ضمن اینکه نسبت به سال گذشته در برخی موارد افزایش دو برابری را شاهد بودیم اما باز هم برای برخی پوشش ها در ارائه خدمات، بازنشستگان عزیز دچار مشکل هستند.
کلاری تصریح کرد: سیاست کنونی ما توسعه مراکز خدمات درمانی، بیمارستانی و پل کلینیکی تحت پوشش این بیمه است تا بتوانیم بهترین خدمات را به همکاران در سراسر استان ارائه دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار