شایعه‌سازی رسانه‌های معاند درباره نورافشانی‌های دیشب در تبریز

تهران (پانا) - شایعه‌سازی رسانه‌های معاند درباره نورافشانی‌های دیشب در تبریز از سوی مسئولان تکذیب شد.

کد مطلب: ۱۱۱۱۸۹۶
لینک کوتاه کپی شد
شایعه‌سازی رسانه‌های معاند درباره نورافشانی‌های دیشب در تبریز

به گزارش مهر، شامگاه پنج شنبه به مناسبت عید سعید قربان مراسم نورافشانی گسترده در تبریز برگزار شد که همراه با نور زیاد و صدا بود و از بیشتر مناطق شهر و به خصوص از ساختمان‌های چند طبقه نیز به روشنی این نورافشانی‌ها قابل مشاهده بود.

بعداً ز این برنامه تعدادی از رسانه‌های معاند در شیطنت رسانه‌ای با وارونه جلوه دادن حقایق، نور افشانی‌های دیشب در مناطق مختلف تبریز را به مناسبت عید سعید قربان به وقوع چندین انفجار در این شهر تعبیر کردند.

با اینکه صداهای دیشب مربوط به مراسم نور افشانی شب عید قربان در مناطق مختلف تبریز بود و تصاویر و ویدئوهای آن به صورت گسترده در فضای مجازی پخش شد ولی چند رسانه معاند نورافشانی شب عید در تبریز را انفجار متعدد عنوان کرده‌اند و یک رسانه دیگر نیز حمله لیزری به مقر سپاه عاشورا و انفجار در انبار مهمات را روی خروجی خود قرار داده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی نیز در این خصوص گفت: صدای انفجارهای دیشب ناشی از نور افشانی به مناسبت عید قربان بود.

علیار راستگو افزود: هرگونه شایعه انفجار و امنیتی بودن موضوع تکذیب می‌شود. شنیده شدن صدای انفجار دیشب در تبریز مراسم نور افشانی و جشن عید قربان بود و جای هیچ نگرانی خاصی وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه استان آذربایجان شرقی بویژه شهر تبریز یکی از مناطق امن کشور است افزود: در استان آذربایجان شرقی هیچ‌گونه مشکل امنیتی وجود ندارد و شب گذشته براساس برنامه ریزی و اطلاع رسانی قبلی آئین نور افشانی در تبریز از سوی متولیان فرهنگی تبریز برگزار شد.

در ماجرای خبرسازی دیشب تبریز رسانه‌های معاند بر اساس خیالات و آرزوهایش خبر منتشر کرده نه بر اساس حقیقت‌ها.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار