افتتاح اولین فروشگاه عرضه کالاهای ایرانی در ونزوئلا

تهران (پانا) - اولین فروشگاه عرضه کالاهای مصرفی ساخت ایران موسوم به "مگاسیس" در شهر کاراکاس پایتخت جمهوری بولیواری ونزوئلا راه‌اندازی شد.

کد مطلب: ۱۱۱۱۸۳۴
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح اولین فروشگاه عرضه کالاهای ایرانی در ونزوئلا

به گزارش پایگاه وزارت دفاع، در سال جهش تولید و در جهت افزایش صادرات غیر نفتی و با هدف کمک به تولید ملی در شرایطی که کشورها به دلیل شیوع ویروس کرونا در شرایط سخت اقتصادی قرار گرفته‌اند؛ سازمان اتکا با همت، تلاش و تجربه گرانسنگ خود در فرایند تولید و عرضه محصولات و با هدف افزایش تولید و صادرات؛ اولین فروشگاه عرضه کالاهای مصرفی ساخت ایران موسوم به "مگاسیس" را در شهر کاراکاس پایتخت جمهوری بولیواری ونزوئلا افتتاح و راه‌اندازی کرد.

فروشگاه "مگاسیس" با مساحتی بالغ بر ۲۰ هزار متر مربع بیش از ۲۵۰۰ قلم انواع کالاهای کاملا ایرانی شامل: مواد غذایی، پوشاک، مواد سلولزی، انواع شوینده ها، مواد پلاستیکی و یکبار مصرف، انواع آجیل و تنقلات، تراکتور و ... را جهت عرضه و فروش در خود جای داده است.

سفیر جمهوری اسلامی ایران و مدیر عامل اتکا در این مراسم طی سخنانی با اشاره به روابط خوب دو کشور و سیاست‌های خصمانه آمریکا علیه دو ملت، افتتاح این فروشگاه را اقدامی جهت مقابله با سیاست تروریسم اقتصادی آمریکا و حمایت از ملت ونزوئلا در دوره تشدید تحریم‌ها بیان کردند.

معاون وزیر خارجه ونزوئلا نیز در سخنانی از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از دولت و ملت ونزوئلا تقدیر و افتتاح فروشگاه ایرانی را نشانه شکست سیاست‌های تحریمی آمریکا دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار