تجهیز و راه اندازی اولین سالن مجهز و تخصصی ورزش دانش آموزی در شهرستان امیدیه

امیدیه (پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان امیدیه خبر داد اولین سالن مجهز و تخصصی ورزش دانش‌آموزی به زودی در شهرستان راه اندازی خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۱۱۷۹۵
لینک کوتاه کپی شد
تجهیز و راه اندازی اولین سالن مجهز و تخصصی ورزش دانش آموزی در شهرستان امیدیه

احمدرضا کرایی در گفت و گو با پانا اظهار کرد: اولین سالن ورزش دانش آموزی تخصصی و مجهز در دبستان شهید اسماعیل یوسفی شهرستان امیدیه راه اندازی خواهد شد.

او ادامه داد: با توجه به اهمیت دادن مدارس مناطق محروم شهرستان و با هدف بهره مندی دانش آموزان دبستان های شهید اسماعیل یوسفی و شهید عبدی پور و سایر دانش آموزان ابتدایی کوی علی آباد و پاچکوه (این مدارس نزدیک به ۲ هزار دانش‌آموز را پوشش می دهند) و همچنین با توجه به مسافت میان این مناطق با سالن های آموزش و پرورش و شرکت نفت مقرر شد با رایزنی و حمایت اداره کل آموزش و پرورش استان و پیگیری‌های کارشناسی تربیت بدنی این مدیریت و جذب اعتبارات مورد نیاز از اداره کل اولین سالن تخصصی و مجهز مخصوص ورزش دانش آموزی در روزهای آینده آماده بهره برداری شود.

کرایی با ابراز امیدواری از تجهیزات این سالن افزود: این مدارس زنگ های تربیت بدنی خود را با کیفیت و هدفمندی بهتری می‌توانند برگزار کنند و این کار زمینه‌ای برای تقویت جسمانی و روحی دانش آموزان می‌شود و در نهایت به بهبود عملکرد آموزشی آنها کمک می‌کند.

او در پایان بیان کرد: این سالن به دیوار پوش و کفپوش های ایمن مجهز شده و همچنین علاوه بر وسایل و اقلام ورزشی از جمله: طناب، توپهای سایز مختلف ، مدیسن بال، حلقه های هولاهوپ، جعبه های انعطاف پذیری، میله های بارفیکس، وزنه های بدنسازی و بالغ بر ۱۰۰ تشک تاتامی جهت کف پوش و یک دیواره بولدرینگ(دیوار کوتاه) سنگنوردی نیز به شکل ویژه در این سال نصب شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار