آیین تجلیل از دانش‌آموزان مدال‌آور، سفیران و مراقبین سلامت برگزار شد

بوشهر(پانا)_ آیین تجلیل از دانش آموزان مدال‌آور، مربیان، سرپرستان و مدیران موفق در سی و ششمین دوره مسابقات ورزشی پسران و سی امین دوره مسابقات ورزشی دختران مرحله قهرمانی دانش آموزان کشور در سال تحصیلی 98-97 و فعالان کمپین سفیران سلامت ویژه کرونا و چهارمین جشنواره سفیران سلامت در سال تحصیلی 99-98 برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۱۷۹۴
لینک کوتاه کپی شد
آیین تجلیل از دانش‌آموزان مدال‌آور، سفیران و مراقبین سلامت برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌ عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، در این آیین که به صورت زنده از شبکه شاد پخش شد، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه بخش تربیت بدنی و سلامت، حوزه ای مهم و تاثیرگذار در آموزش و پرورش است، گفت: ما به عنوان متولیان حوزه تعلیم و تربیت علاوه بر آموزش دانش آموزان، مسؤول حفظ سلامتی و تندرستی آنها هم هستیم.

علیمراد کرمی ورزش تربیتی، همگانی و قهرمانی را مهم دانسته و اظهار کرد: ترویج و تبلیغ ورزش پهلوانی و جذب دانش‌آموز ورزشکار به اخلاق و جوانمردی در اولویت بالاتری قرار دارد و باید برنامه‌ریزی‌ها در راستای تحقق هدف ورزش پهلوانی در کنار ورزش قهرمانی باشد.

وی با اشاره به کسب دو جام اخلاق در مسابقات ورزشی کشوری در تابستان سال گذشته توسط تیم‌های دانش‌آموزی استان، ادامه داد: استمرار این رویکرد اخلاقی در فعالیتهای تربیت بدنی ضروری و مهم است.

وی داشتن روحیه شاداب و با نشاط را شرط لازم برای آموزش دانش‌آموزان برشمرده و افزود: دبیران و آموزگاران تربیت بدنی با اجرای طرح‌های ورزشی متنوع، روحیه نشاط و شادی را در مدارس و دانش‌آموز به وجود آورند.

کرمی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و کاهش تحرک در این دوره گفت: بیماری‌های قلبی- عروقی، چاقی، مشکلات روحی و روانی، چالش های این دوره‌ی کرونا و پساکرونا است که دبیران تربیت بدنی، مراقبین سلامت و مشاوران باید خود را برای حل این مشکلات آماده کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان راه اندازی پویش "ورزش در منزل" و کمپین "سفیران سلامت" در این دوره را اقدامی ارزشمند دانسته و تصریح کرد: در شرایط کرونایی که آموزش به صورت حضوری امکان پذیر نیست، باید از ظرفیت فضای مجازی و شبکه شاد استفاده حداکثری شود.

در پایان این نشست از تعدادی مربیان و عوامل اجرایی مسابقات ورزشی و مراقبین سلامت به نمایندگی از دانش آموزان مدال‌آور، مربیان، سرپرستان و مدیران موفق مسابقات ورزشی و فعالان کمپین سفیران سلامت ویژه کرونا و چهارمین جشنواره سفیران سلامت تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار