اعلام زمان نتایج پذیرفته‌شدگان آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی فارس

شیراز (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس عنوان کرد نتایج آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان‌ها و هنرستان‌های نمونه دولتی فارس برای سال تحصیلی 1400-1399 از ساعت 14 روز جمعه 10 مردادماه 99 قابل دریافت است.

کد مطلب: ۱۱۱۱۷۳۳
لینک کوتاه کپی شد
اعلام زمان نتایج پذیرفته‌شدگان آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی فارس

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش استان فارس، رسول قانونی امروز با اعلام این خبر گفت: نتایج این آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان‌ها و هنرستان‌های نمونه دولتی فارس برای سال تحصیلی 1400-1399 از ساعت 14 روز جمعه 10 مردادماه از طریق سامانه https://sanjesh.farsedu.ir/ قابل دریافت خواهد بود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس گفت: امسال نزدیک به 18 هزار دانش آموز برای ادامه تحصیل در مدارس متوسطه و هنرستانهای نمونه دولتی در 165 حوزه امتحانی در سراسر فارس در این آزمون شرکت کردند.

وی افزود: از میان 4770 دانش آموزان دختر و پسر پذیرفته شده در این آزمون در فارس، تعداد 4140 نفر در شاخه نظری و 630 نفرنیز در شاخه فنی و حرفه ای به مدارس نمونه دولتی استان راه خواهند یافت.

قانونی گفت: هم اکنون 45 دبیرستان متوسطه نظری و 6 هنرستان نمونه دولتی در سطح استان فعالیت دارند و پذیرفته شدگان جهت ثبت نام در این مدارس، لازم است از تاریخ 11 لغایت 20مردادماه 99 با به همراه داشتن مدارک مورد نیاز به مدرسه محل پذیرش خود مراجعه و ثبت نام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار