باشگاه‌های ورزشی شهرستان ری تا ۱۰ مرداد تعطیل است

شهرری (پانا) - رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری عنوان کرد باشگاه‌های پربرخورد مانند کاراته، تکواندو و کشتی با شیوع موج دوم کرونا بر اساس دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا تا دهم مرداد ماه تعطیل خواهند بود.

کد مطلب: ۱۱۱۱۵۷۱
لینک کوتاه کپی شد
باشگاه‌های ورزشی شهرستان ری تا ۱۰ مرداد تعطیل است

به گزارش ایرنا، مهدی صداقت رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری گفت: استخرهای سرپوشیده و برخی از باشگاه های شهرستان ری که از ابتدای شیوع ویروس کرونا تعطیل شده بودند از اول تیر ماه به مدت ۲ هفته بازگشایی شدند، ولی با شیوع موج دوم کرونا تمامی مراکز ورزشی پربرخورد از ۱۵ تیر تا ۱۰ مرداد تعطیل خواهند بود.

وی با بیان اینکه برای ورزش های توپی تعطیلی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: باشگاه های ورزش توپی مانند سالن های والیبال، بسکتبال، فوتسال و فوتبال با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری هوشمند اجازه فعالیت دارند.

صداقت ادامه داد: باشگاه های بدنسازی جزو رشته های پربرخورد به حساب می آید، فعالیتشان در حال حاضر ممنوع است و با متخلفان بر اساس قانون برخورد می شود.

این مسئول با اشاره به اینکه بازرسان اداره ورزش و جوانان شهرستان ری فعالیت باشگاه های ورزشی در خصوص تعطیلی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی زیر نظر دارد، افزود: باشگاه های متخلف پس از شناسایی و صدور اخطاریه در صورت فعالیت پلمب خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار