آمادگی کمیته امداد برای دریافت نذورات عید قربان + زمان توزیع گوشت‌ها

تهران (پانا) - سرپرست معاونت توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران از آمادگی این نهاد برای دریافت نذورات مردم نوع دوست استان برای عید قربان خبر داد و به تشریح برنامه های این روز پرداخت.

کد مطلب: ۱۱۱۱۵۳۰
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی کمیته امداد برای دریافت نذورات عید قربان + زمان توزیع گوشت‌ها

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد استان تهران، محمد دهرویه با بیان اینکه امسال باتوجه به شیوع بیماری کرونا در کشور ادای نذورات خیران برای عید قربان مانند سال‌های گذشته انجام نمی‌شود، گفت: سال‌های گذشته در ادارات کمیته امداد کار ذبح گوسفند با نظارت دامپزشک انجام و در نهایت با نظارت‌های صورت گرفته گوشت‌ها در ادارات بسته بندی و تحویل خانواده‌های نیازمند می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال با وجود کرونا در کشور سازمان دامپزشکی روند سال‌های گذشته را ممنوع کرده است، ادامه داد: طبق مکاتباتی که انجام شده، مقرر شد خیران برای ذبح نذورات عید قربان خود به ۲۱ مرکز کشتارگاهی صنعتی اعلام شده در استان تهران مراجعه کنند.

سرپرست معاونت توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران افزود: خیران می‌توانند برای قربانی مبالغ خود را به حساب‌های کمیته امداد واریز کنند و یا حضوری به کشتارگاه‌های اعلام شده مراجعه کنند.

دهرویه با اشاره به اینکه توزیع گوشت‌های قربانی بین نیازمندان در روز عید و روز بعد از آن انجام می‌شود ادامه داد: خانواده‌های تحت حمایت با رعایت فاصله اجتماعی می‌توانند برای دریافت گوشت‌های نذری به ادارات کمیته امداد در سطح استان مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه هموطنان می‌توانند با شماره گیری تلفن ۰۲۱۷۳۵۵ و درج عدد ۱۴، شماره گیری کد دستوری #۰۲۱۸۸۷۷*، استفاده از اپلیکیشن بانی خیر (banikheir.ir) و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۲۰۰۸ در طرح جمع آوری نذورات عید قربان مشارکت کنند.

سرپرست معاونت توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه تمامی ادارات کمیته امداد در روز جمعه باز هستند، گفت: افرادی که توانایی مالی پرداخت مبلغ کل یک گوسفند را ندارند می‌توانند در طرح نیابتی با پرداخت مبلغ دلخواه خود ما را در ذبح نیابتی خود شریک بدانند.

دهرویه با بیان اینکه مراکز نیکوکاری سال گذشته برای نذورات عید قربان ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان جمع آوری کردند، گفت: پیش بینی می‌شود امسال با توجه به شیوع کرونا و نیاز بیشتر مردم مبلغ جمع آوری شده بیشتر باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار