مسئول سازمان دانش‌آموزی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان؛

خانواده‌ها برای تهیه لباس فرم مدرسه هیچ الزامی ندارند

اصفهان ( پانا) _ مسئول سازمان فعالیت‌های دانش‌آموزی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان از ممنوعیت الزام خانواده‌ها برای تهیه لباس فرم مدرسه در تمام مقاطع تحصیلی مدارس دولتی و غیر دولتی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۱۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد
خانواده‌ها برای تهیه لباس فرم مدرسه هیچ الزامی ندارند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، عباس زهیری با اشاره به عدم لزوم استفاده از لباس فرم مدرسه در سال جاری، اظهار کرد: بر‌اساس تصمیم کارگروه استانی با توجه به شرایط کرونا، اداره‌کل آموزش و پرورش به تمامی مدارس استان ابلاغ کرد که امسال خانواده‌ها هیچ اجباری برای تهیه فرم جدید ندارند.

وی افزود: دانش‌آموزان در تمام مقاطع می‌توانند از فرم سال گذشته خود استفاده کنند و اگر امکان استفاده از آن وجود ندارد، می‌توانند با لباس موجه شخصی در صورت بازگشایی مدارس یا آموزش آنلاین سر‌ کلاس حضور پیدا کنند.

رئیس امور فعالیت‌های دانش‌آموزی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه برای دانش‌آموزان جدید‌الورود نیز استفاده از فرم اجباری نیست، گفت: دانش‌آموزان پایه اول، هفتم و دهم مدارس دولتی و غیر‌دولتی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و هیچ اجباری برای استفاده فرم ندارند.

وی تصریح کرد: در صورتی که شورای مدرسه یا خود خانواده‌ها خواستار تهیه فرم برای دانش‌آموزان جدیدالورود باشند، باید به نحوی عمل شود که هزینه اضافی برای خانواده‌ها نداشته باشد.

زهیری ادامه داد: هیچ مدرسه‌ای تحت هیچ شرایطی نمی‌تواند اجباری بر استفاده فرم مدرسه در شرایط کنونی داشته باشد و نباید هزینه اضافی را بر دوش خانواده‌ها با توجه به شرایط فعلی کرونا تحمیل کرد.

وی با اشاره به رعایت قانون ممنوعیت الزام فرم مدارس در سال جاری، عنوان کرد: در صورتی که مدرسه‌ای استفاده از فرم را اجباری کند، به صورت موردی به آن رسیدگی می‌شود و طبق قانون هیچ اجباری برای فرم مدرسه برای سال جاری نیست.

رئیس امور فعالیت‌های دانش‌آموزی ادار‌ه‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: دغدغه تهیه فرم مدرسه یا لباس ورزش باید از ذهن خانواده‌ها در شرایط کنونی برداشته شود و دانش‌آموز با لباس موجه در کلاس‌های حضوری یا آنلاین حضور پیدا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار