متن پیام خدحافظی مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان

زاهدان (پانا) _ داود صیاد مدیر سابق سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان طی پیامی با مجموعه همکاران پرورشی و تربیتی ، مربیان و دانش آموزان خداحافظی کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۱۳۰۳
لینک کوتاه کپی شد
متن پیام خدحافظی مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم


هر آمدنی را رفتنی است، سعادت همراه آنی خواهد بود که در طاعت خالق است و در خدمت مخلوق.
خدمت به خلق به ویژه برای آنانی که آینده ساز این سامان هستند ، موهبتی بسیار بزرگ است و خداوند منان را شاکرم که در ایامی چند، این فرصت نیز به بنده داده شد تا بخشی از عمر خدمت خویش را در مسیر تربیت اجتماعی دانش آموزان استان در سازمان دانش آموزی صرف نمایم .

در باور بنده سازمان دانش آموزی ، راه نجات بخش تعالی دانش آموزان در همه ی زمینه هاست و می توان از این سازمان به عنوان عصاره سند تحول بنیادین در حوزه ی اجرا یاد کرد .

بدون تردید این لطف بزرگ الهی است که افتخارهمراهی در جمع باصفای شما مربیان گرانقدر ، معاونین وهمکاران بزرگوارم در حوزه ی پرورشی استان ،شهرستان ها و مناطق در ادوار مختلف، همکاران پرتلاش و فداکارم در سازمان دانش آموزی ، به ویژه دانش آموزان عزیز پیشتاز، پانا ومجلس دانش آموزی ، اقبال اینجانب بوده و شیرین ترین خاطرات را با خود به یادگار گذاشته است .

در دوره خدمتگزاری ، اگرعنایت پروردگار، حمایت های بی دریغ، مساعدت و همکاری دلسوزانه مجموعه مسئولان گرانقدر، متولیان تربیت در استان (ستاد و صف)، مربیان خدوم و قدرشناس استان نبود، هیچ تلاش و کوششی نتیجه نمی داد و مؤثر واقع نمی شد.

حال که فرصت خدمت در مسیر دیگری فراهم شده است شایسته می دانم از فرصت ها و آموختنی های بسیاری که در همراهی با شما مهربانان حاصل شده است و همچون سرمایه ای گرانقدر از آنان استفاده خواهم کرد ، تشکر نموده و اگر در این بین ناخواسته موجبات رنجش بزرگواری را فراهم نموده ام عذر خواهی می نمایم .

همه ی شما را به خدای بزرگ سپرده و برای شما خوبان، سلامتی ، شادکامی و توفیق روزافزون را ایزد منان خواستارم .

با تقدیم احترام
داود صیاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار