مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران خبر داد:

مشارکت ۱۰ هزار معلم در طرح آجر به آجر

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران گفت: ۱۰ هزار معلم شهرستانهای استان تهران در طرح آجر به آجر،با کسر بخشی از حقوق‌ خود، مشارکت دارند و امیدواریم این نگرش به کار خداپسندانه مدرسه سازی توسعه پیدا کند.

کد مطلب: ۱۱۱۱۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت ۱۰ هزار معلم در طرح آجر به آجر

محمد صیدلو در آیین کلنگ زنی مدرسه خیری ۱۲ کلاسه بانو کوکب اسکندری (مادر شهیدان مظفر) که در شهرستان پاکدشت با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، افزود:توجه ویژه و برنامه‌های راهبردی وزیر آموزش و پرورش به موضوع جلب توجه مردم و مسئولین به نهاد تعلیم و تربیت، منشا خیر شده است و تحولی جدی را در امر مهم مدرسه سازی و مشارکت در فرایندهای آموزشی رقم زده است.

او تصریح کرد: این نگرش موجب شده است به این مهم توجه داشته باشیم که ایجاد دغدغه در همه آحاد جامعه نسبت به مسائل آموزش و پرورش چقدر می تواند با اهمیت باشد و برای آموزش و پرورش آورده ایجاد کند.

صیدلو با تقدیر از خیر محترم بانو اسکندری، مادر شهیدان مظفر، تاکید کرد: چنین اقدامی مسئولیت ما را در امر خدمت به مردم مضاعف می کند تا دینی که بر گردن داریم را به بهتربن شکل ادا کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران اضافه کرد: شاید ساخت مدرسه در چنین مکانی را نتوان به عدد و رقم محاسبه کرده اما مطمئناً هر مدرسه ای که بنا شود در آینده از ساخت زندان ها و ساختمان های مشابه کاسته خواهد شد.

او با اشاره به داستانی از رسول اکرم(ص) افزود: مدرسه‌ای که امروز بنا می‌شود در تربیت دینی دانش آموزان و ترویج آموزه های دین مبین اسلام در مسیر سعادت بشری نقش آفرین است چرا که مدرسه ایجاد مکانی است که کودکان و دانش‌آموزان ما بتوانند به پرورش استعدادهای خود در عرصه علم و دین بپردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار