استاندار تهران: بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی کرونا پرداخت شد

استاندار تهران: بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی کرونا پرداخت شد

تهران (پانا) - استاندار تهران با اشاره به پرداخت ۹۴۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی از روند رو به رشد پرداخت تسهیلات وام کرونا از سوی بانک ها در استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۱۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد
استاندار تهران: بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی کرونا پرداخت شد

به گزارش استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به پرداخت تسهیلات کرونا اظهار کرد: تحریم های ظالمانه دشمنان و شرایط اقتصادی ناشی از کرونا ضرورت حمایت از واحدهای اقتصادی و تولیدی را بیشتر کرده، از اینرو دولت تسهیلاتی را به واحدهای تولیدی اختصاص داد.

وی در مورد میزان پرداخت این تسهیلات در استان تهران افزود: در پی پیگیری های مجدانه از طریق تشکیل جلسات و نامه نگاری با دستگاهای مرتبط و ارسال پرونده درخواست به بانک ها، شاهد رشد سریع پرداخت وام تسهیلات کرونا هستیم.

استاندار تهران با اشاره به آخرین آمار موجود در این زمینه گفت: تا یک هفته قبل ۱۶ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده بود که طی این هفته با همکاری بانک ها این رقم به ۹۴۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

محسنی بندپی ادامه داد: تا امروز تعداد ۲۱ هزار و ۶۶۱ فقره پرونده درخواست وام کرونا به بانک ها ارسال شده است و در نتیجه این روند ۱۳۹ هزار و ۸۱۲ نفر تثبیت اشتغال صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: همه دستگاه های اجرایی و بانک ها در مورد جذب حداکثری این تسهیلات اقدامات لازم را به عمل آورند تا زمینه فعالیت واحدهای تولیدی در شرایط موجود تسهیل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار