تقدیر از مدیران مدارس میزبان مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان منطقه چهار

تهران ( پانا ) - فرحناز صالحی فرد، کارشناس مسوول گسترش فرهنگ نماز، قرآن و عترت آموزش و پرورش منطقه چهار از مدیران مدارس میزبان مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان با رعایت موازین بهداشتی تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۰۹۶۲
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از مدیران مدارس میزبان مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان منطقه چهار

فرحناز صالحی فرد، کارشناس مسوول و حسین بختیاری کارشناس گسترش فرهنگ نماز، قرآن و عترت آموزش و پرورش منطقه چهار با حضور در مدارس استاد خدابخش، دکتر شریعتی و شایستگان، از مدیران مدارس میزبان هجدهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تجلیل کردند.

صالحی فرد در گفتگو با پانا گفت: اگر چه تجلیل از مدیران مدارس فعال در مسابقات فرهنگیان و دانش آموزان به صورت حضوری و به میزبانی مدیریت محترم منطقه تمهید مقدمات شده بود اما با توجه به شرایط حساس فعلی و منع برگزاری تجمعات و خطر شیوع و انتشار ویروس کرونا ناگزیر به صورت حضوری به مدارس مراجعه و از همکاری و مساعدت این عزیزان در برگزاری مسابقات تجلیل شد.

کارشناس مسوول گسترش فرهنگ نماز، قرآن و عترت آموزش و پرورش منطقه چهار حضورا از زحمات محبوبه اصغری، مدیر آموزشگاه ابتدایی استاد خدابخش و امیرحسین دلخواه، مدیر دبیرستان دکتر علی شریعتی و عوامل اجرایی این دو مدرسه در برگزاری هجدهمین دوره مسابقات کتبی نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و تفسیر جزء بیستم قرآن کریم که با حضور بیش از سه هزار فرهنگی میربانی شد، با اهدای لوح تقدیر قدردانی کرد.

در ادامه اعظم پیش بین، موسس و مدیر آموزشگاه غیردولتی شایستگان که در برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن و عترت و نماز آموزش و پرورش منطقه چهار همکاری و مساعدت کرد مورد تقدیر قرار گرفت.

کارشناسی گسترش فرهنگ نماز، قرآن و عترت آموزش و پرورش منطقه چهار مراتب تقدیر و تشکر خود را از حضور تمامی مسوولان، دست اندرکاران، عوامل اجرایی، مدیران، معاونان پرورشی و مربیان تربیتی مدارس، نهادهای فرهنگی همسو به ویژه معاونت امور اجتماعی و فرهنگی و اداره آموزش شهروندی شهرداری منطقه چهار، اداره راهور منطقه چهار و حامیان مادی و معنوی این برنامه اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار