معاون پرورشی و فرهنگی سیستان و بلوچستان تاکید کرد:

لزوم استفاده بی بدیل از ظرفیت های دو نهاد حوزه علمیه و آموزش و پرورش

زاهدان (پانا) _ معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: بر آنیم تا همکاری های بین حوزه های علمیه و آموزش و پرورش را بیشتر کنیم تا از ظرفیت‌های هر دو نهاد فرهنگی بتوانیم بیشترین بهره را ببریم.

کد مطلب: ۱۱۱۰۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد
لزوم استفاده بی بدیل از ظرفیت های دو نهاد حوزه علمیه و آموزش و پرورش

رضا بامری در گفتگو با پانا اظهار کرد: تلاش ما بر آن است تا بتوانیم جلسات بیشتری با حوزه های علمیه برگزار کنیم و از ظرفیت‌های یکدیگر بهره‌مند شوید تا بتوانیم در جهت اجرای عملی سند تحول بنیادین و مخصوصاً مبانی نظری این سند در کف مدرسه برنامه ریزی کنیم.

او افزود: ان‌شاءالله با محوریت نمایندگی ولی فقیه در سطح استان، ما هر روز شاهد برنامه های خوب در سطح مدارس استان باشیم.

معاون پرورشی و فرهنگی استان با تاکید بر اقامه نماز جماعت در مدارس ادامه داد: ما انتظار داریم که با شروع فعالیت مجدد مدارس و برنامه ریزی های این کمیته، نماز جماعت در سطح مدارس ما فعال تر شود.

او افزود: امیدوارم در بحث ایجاد انگیزه میان دانش آموزان در برگزاری نماز جماعت در مدارس، روحانیت معزز نیز حضور گسترده آری داشته باشند تا ما بتوانیم از وجود این عزیزان استفاده کنیم.

بامری بیان کرد: در بحث توانمند سازی مربیان پرورشی و همچنین طلاب گرانقدر در قالب طرح هجرت، طرح سفیران و امین، ان شاءالله برنامه های خوبی اجرا خواهیم کرد.

او ادامه داد: بنا داریم که کمیته همکاری ها که در مجموع هفت شهرستان بوده را به چهارده شهرستان در سطح استان ارتقا دهیم.

معاون پرورشی و فرهنگی استان تصریح کرد: ان‌شاءالله ائمه جمعه و جماعت بتوانند در سطح برنامه های فرهنگی آموزش و پرورش، همراه و همگام با مجموعه آموزش و پرورش باشند و ما نیز شاهد آن باشیم که عزیزان دانش آموز ما بتوانند از این امکانات فرهنگی و ظرفیت‌های موجود در سطح استان نهایت بهره را ببرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار