مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

حمایت دستگاه های مختلف از آموزش و پرورش موجب رشد و تعالی فرزندان این مرز و بوم است

زاهدان (پانا) _ به گفته مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان لازمه تغییرات و تحول در تمامی ابعاد نیروی انسانی کشور، همکاری ادارات و مجموعه ها با آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۱۱۰۸۴۶
لینک کوتاه کپی شد
حمایت دستگاه های مختلف از آموزش و پرورش موجب رشد و تعالی فرزندان این مرز و بوم است

حمید رضا رخشانی صبح امروز در دیدار با معاون پژوهش ستاد همکاری حوزه های علمی و وزارت آموزش و پرورش که در محل دفتر مدیرکل انجام شد اظهار کرد: خوشبختانه در نشست های مختلف با نماینده ولی فقیه استان از دیدگاه های پژوهشی و علمی ایشان در مباحث تربیتی استفاده شده است.

وی ادامه داد: لازمه تحول و تغییرات در تمامی ابعاد نیرو سازی کشور همکاری ادارات و مجموعه ها با آموزش و پرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: تلاش ما بر آن است تا تعاملات و ارتباطات گسترده ای در جهت استفاده از ظرفیت های مختلف در زمینه های ساخت فضاهای آموزشی و همچنین تامین نیرو با دستگاه‌های مختلف داشته باشیم.

او افزود: ظرفیت های حوزه علمیه با هم افزایی های انجام شده می تواند الگوی مناسبی برای دانش آموزان ما در مدارس باشد زیرا بهترین الگو؛ روحانیت معزز برای ما هستند.

رخشانی بیان کرد: باید ارتباط دانش آموزان با دین و نماز را با کمک روحانیون پیوند دهیم زیرا این امر بدون استفاده از این ظرفیت میسر نیست.

اوادامه داد: برگزاری نماز جماعت اولویت اصلی ما در مدارس است لذا در این زمینه نیز می کشیم با ورود روحانی به مدارس و تربیت آنان تاثیر لازم را ایجاد کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان این که سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باید در بتن مدرسه اجرایی شود عنوان کرد:دیدگاههای حوزه علمیه در زمینه های اعتقادی و دینی می‌تواند کمک حال این دستگاه و پاسخ دهنده به نیازهای دانش‌آموزان ما در مدارس باشد.

او در پایان گفت: برخی عقب ماندگی های تاریخی نیاز به جهاد علمی و فرهنگی در آموزش و پرورش دارد که این امر نیازمند اراده ملی است که حوزه‌های علمیه نیز در این زمینه می توانند تاثیرات بسزایی داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار