کمیته همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش قرارگاه فرهنگی در استان‌ها هستند

زاهدان (پانا)_ معاون پژوهش و برنامه ریزی ستاد همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش گفت: کمیته همکاری های حوزه، بازوی تربیتی آموزش و پرورش هستند و به نوعی قرارگاه فرهنگی استانی اند.

کد مطلب: ۱۱۱۰۸۴۴
لینک کوتاه کپی شد
کمیته همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش قرارگاه فرهنگی در استان‌ها هستند

دکتر علیرضا رحیمی صبح امروز در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان که در محل دفتر مدیرکل انجام شد اظهار کرد: تعلیم و تربیت بار سنگینی است که آموزش و پرورش آن را عهده دار است به همین دلیل حوزه‌های علمیه نیز در امور تربیتی جهت کمک به آن همکاری می کنند.

او ادامه داد: خوشبختانه در سند تحول بنیادین در هفت راهکار مستقیم و ۹۳ راهکار غیر مستقیم اشاره به همکاری های کمیته حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش شده است.

معاون پژوهش و برنامه ریزی ستاد همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش با اشاره به اینکه این کمیته در واقع نوعی قرارگاه فرهنگی در استان‌ها محسوب می‌شود، بیان کرد: حوزه های علمیه خواهران و برادران آماده همکاری با تمام ظرفیت هستند.

وی افزود ائمه جمعه در شهرستان‌ها و مناطق نماینده شهرستانی کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش هستند که تفاهمنامه آن نیز به برای سال ۹۹ به زودی تدوین خواهد شد.

رحیمی در پایان تاکید کرد: این کمیته ها باید با قوت تمام و به صورت ماهانه تشکیل شوند و تمامی مشکلات موجود فی مابین مرتفع گردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار