بازگشایی مدارس طبق مصوبات ستاد ملی کرونا

بیرجند(پانا)-  سومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بیرجند با حضور ناصری فرماندار شهرستان، خسروی معاون پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی و دیگر اعضا در محل اتاق کنفرانس مدیریت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۰۸۳۳
لینک کوتاه کپی شد
بازگشایی مدارس طبق مصوبات ستاد ملی کرونا

ناصری با اشاره به وضعیت شیوع ویروس کرونا و لزوم توجه به آموزش دانش آموزان گفت: برنامه ریزی آموزشی برای سال آینده باید بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا بوده تا ضمن حفظ سلامت دانش آموزان موجب عقب ماندگی تحصیلی در آنها نشود.

او،افزود:با توجه به عدم دسترسی تعدادی از دانش آموزان به شبکه شاد و فضای مجازی در شهرستان می بایست نسبت به ارائه آموزش در بستر رادیو و تلویزیون نیز اقدامات لازم انجام گیرد.
رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به تهیه برش شهرستانی سند تحول اضافه کرد: مجموعه فرمانداری شهرستان آمادگی دارد در راستای تحقق اهداف و برنامه های آموزش و پرورش بیرجند بر اساس این سند اقدامات لازم را انجام دهد.
فرماندار شهرستان بیرجند با اشاره به لزوم تهیه اقلام بهداشتی در مدارس شهرستان گفت: کلیه مدارس شهرستان می بایست برای شروع سال تحصیلی جدید نسبت به تهیه اقلام بهداشتی از قبیل ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی و ... اقدام نمایند و چنانچه کمبودی در این زمینه وجود دارد اعلام شود تا در ستاد مبارزه با کرونای استان مطرح و پیگیری شود.
ناصری با اشاره به پیگیری های مکرر خیرین جامعه یاوری برای توسعه آموزشگاه هدایت الله موسوی افزود: در زمان افتتاح هنرستان هدایت الله موسوی در دهه فجر سال گذشته، درخواست خیرین آموزشگاه این بود که برای توسعه فضای هنرستان زمین های اطراف آن نیز در اختیار خیرین قرار گیرد که با قول مساعد استاندار محترم واقع شد و می بایست تمام تلاش مجموعه آموزش و پرورش شهرستان و اداره کل نوسازی استان در راستای رفع موانع موجود باشد تا هرچه سریع تر زمین در اختیار جامعه یاوری قرار گیرد و کار توسعه هنرستان آغاز شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار