پرداخت پول نقد تا اطلاع ثانوی ممنوع است

اردبیل (پانا)- استاندار اردبیل خبر داد با توجه به اینکه پول نقد یکی از مهم ترین عوامل انتقال ویروس کرونا است، پرداخت نقدی تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

کد مطلب: ۱۱۱۰۷۰۲
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت پول نقد تا اطلاع ثانوی ممنوع است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو در جلسه ستاد استانی کرونا تصریح کرد: پرداخت پول نقد در بانک ها، مراکز خرید ، تاکسی ها و اتوبوس به جز در شرایط خاص و استثنایی ممنوع است.

او بیان کرد: نامه هایی هم که بین دستگاههای اجرایی و بانک ها نیز رد و بدل می شود باید از طریق شبکه دولت و یا فاکس انجام شود.

استاندار اردبیل اظهار کرد: نقل و انتقال نامه های اداری به وسیله دست نیز در شیوع کرونا می تواند دخیل باشد و به طریق شبکه دولت به حداقل می رسد.

بهنام جو با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی در اماکن عمومی، بانک ها، پاساژها، مطب ها و دستگاههای اجرایی، نهادینه کردن فرهنگ رعایت فاصله اجتماعی را در سیر نزولی کرونا در استان تاثیرگذار دانست.

او با اشاره به مراجعات عمومی به بانک ها، بر کنترل فاصله اجتماعی با تنظیم ساعات کاری در فواصل صبح و عصر توسط مدیران بانک ها تاکید کرد.

استاندار اردبیل اظهار کرد: لازم است در این برهه از زمان که شیوع کرونا در استان شدت گرفته، بانک ها با اتخاذ تدابیر لازم بدون کاسته شدن از خدمات در کنترل مراجعان و توزیع زمانی فعالیت کارکنان اقدام کنند.

بهنام جو گفت: بانک ها با استقرار دستگاه نوبت دهی پدالی، گذاشتن موانع فیزیکی در صندلی ها به صورت یک در میان، استفاده از مواد ضدعفونی کننده و جلوگیری از انباشت جمعیت در داخل شعب در راستای کاهش شیوع کرونا گام بردارند.

او با اشاره به انجام بازرسی ها از دستگاههای اجرایی استان در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی خواستار بررسی نحوه رعایت این ضوابط و فاصله اجتماعی در مطب های پزشکان، موسسات خدماتی و تجاری شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار