مجلس شورای دانش آموزی مقدمه‌ای برای شرکت در مجلس شورای اسلامی است

شیراز(پانا)- مسئول سازمان دانش آموزی شهرستان مرودشت مجلس شورای دانش آموزی را مقدمه‌ای در راستای حضور دانش‌آموزان در مجلس شورای اسلامی برشمرد.

کد مطلب: ۱۱۱۰۶۳۰
لینک کوتاه کپی شد
مجلس شورای دانش آموزی مقدمه‌ای برای شرکت در مجلس شورای اسلامی است

ابوطالب رحیم‌پور در حاشیه نخستین جلسه هماهنگ سازی دانش‌آموزان با شیوه جدید انتخابات مجلس دانش‌آموزی در گفت‌و‌گو با پانا با اشاره به اینکه دانش‌آموزان مجلس شورای دانش‌آموزی از مسئولیت‌پذیری بالایی برخوردار هستند،برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای دانش آموزی را در روزهای کرونایی رضایت بخش برشمرد و گفت:مجلس شورای دانش آموزی از اهمیت به سزایی برخوردار است.

او با اشاره به اهمیت این سازمان در راستای رشد دانش‌آموزان در زمینه‌های مختلف، گفت: دانش‌آموزان کلید و شالوده اصلی سازمان دانش آموزی هستند.

در انتخابات مجلس شورای دانش‌آموزی 18 نفر از دانش‌آموزان برای حضور در بیست و یکمین شورای دانش آموزی استان فارس برگزیده می‌شوند و با توجه به اینکه فارس دارای 8 کرسی در مجلس دانش‌آموزی است از این تعداد 4 نفر از دختران و 4 نفر از پسران که بیشترین رای را کسب کرده‌اند به عنوان نمایندگان مجلس دانش‌آموزی فارس معرفی می‌شوند و وارد دهمین دوره مجلس دانش‌آموزی می‌شوند.

نمایندگان مجلس دانش‌آموزی، عصاره ۸۰۰ هزار دانش‌آموز استان فارس هستند که با این انتخابات آنها به عنوان مشاوران مدیرکل، استاندار و وزرای کشور در تصمیم‌گیری‌های مربوط به خودشان دخیل هستند و این فرصتی برای مسوولان کشوری و استانی است تا تصمیم‌سازی‌های خود را با محوریت آنان انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار