نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس:

حوزه سلامت از اولویت‌های اصلی مردم است

بوشهر(پانا)- نماینده منتخب مردم دیر، کنگان، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی گفت حوزه سلامت از اولویت‌های اصلی مردم است و هر نوع غفلت در این زمینه ممکن است سلامت مردم را به خطر بیندازد.

کد مطلب: ۱۱۱۰۴۷۹
لینک کوتاه کپی شد
حوزه سلامت از اولویت‌های اصلی مردم است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، موسی احمدی گفت: سلامت مردم در اولویت همه مسئولان و نمایندگان منتخب مردم قرار دارد.
وی ضمن قدردانی از تلاش‌های ایثارگرانه کارکنان و مسئولان حوزه سلامت استان در این شرایط حساس، اظهار کرد: آمادگی کامل بخش‌های مختلف درمانی استان به ویژه شهرستان‌های جنوبی (دیر، کنگان، جم و عسلویه) با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا لازم و ضروری است.
موسی احمدی تصریح کرد: تقویت بیمارستان‌های کنگان و دیر و رفع مشکلات آنها از اهمیت زیادی برخوردار است.
نماینده مردم جنوب استان اضافه کرد: با توجه به مشکلات بیمارستان‌های کنگان و دیر در خصوص زباله‌های عفونی تصمیمات خوبی برای حل این معضل و خرید دستگاه‌های مورد نیاز اتخاذ شده‌است.
سعید کشمیری رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: مدافعان سلامت با همه محدودیت‌ها و کمبودها در این شرایط سخت با تمام توان به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند بنابراین مردم نیز به خاطر آن‌ها با رعایت نکات بهداشتی در مسیر کنترل و پیشگیری کرونا تلاش بیشتری بکنند.
در این دیدار رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر آخرین وضعیت و اقدامات انجام شده در خصوص مقابله با شیوع ویروس کرونا در استان را تشریح کرد.
ایرج بیژنی معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز گزارشی از عملکرد دانشگاه در خصوص پروژه‌های عملیاتی بهداشت و درمان استان و شهرستان های جنوبی ارائه داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار