نشست تشکل های دانش‌آموزی تهران با موضوع اختتامیه جشنواره «مهتاب در نور»

تهران (پانا) – نشست تشکل های دانش آموزی شهر تهران با محوریت بررسی نحوه برگزاری اختتامیه جشنواره کشوری «مهتاب در نور» که درباره موضوع عفاف و حجاب است، در محل سالن جلسات معاونت پرورشی اداره کل شهر تهران تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۱۱۰۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد
نشست تشکل های دانش‌آموزی تهران با موضوع اختتامیه جشنواره «مهتاب در نور»

در این نشست حاجی زاده با اشاره به هدف عملیاتی شماره سه سند تحول بنیادین تحت عنوان ترویج و تعمیق فرهنگ حیا، عفاف حجاب متناسب با ظرفیت های نظام تعلیم و تربیت در خصوص نحوه برگزاری جشنواره عفاف و حجاب با عنوان «مهتاب در نور» گفت: آموزش و پرورش شهر تهران در سال 1398 به عنوان دبیرخانه ستاد اجرایی حیا عفاف و حجاب برگزیده شد و در این راستا ماموریت هایی را ترسیم کرد که یکی از آنها برگزاری مسابقه مهتاب در نور در سال 99 بود که در این خصوص برنامه ریزی لازم صورت گرفت و به همت معاونت پرورشی شهر تهران برگزار شد.
حاجی زاده با اشاره به اینکه جشنواره در در بخش فراخوان مقاله و کتابخوانی برگزار شد، گفت: بعد از اعلام زمان برگزاری این جشنواره هرکدام از تشکل های دانش‌آموزی شهر تهران بنا به تخصص و نوع فعالیت شان زحمت انجام بخشی از کار را تقبل کردند که این نشان از اهمیت و دغدغه مندی موضوع عفاف و حجاب برای آموزش و پرورش است. در ادامه جهت جمعبندی و اعلام نتایج نیز طی جلسات برگزار شده قرار است هرکدام از تشکل های دانش‌آموزی بخشی از مسپولیت برگزاری اختتامیه را برعهده بگیرند.
در ادامه نشست هرکدام از تشکل ها درباره نوع همکاری شان جهت برگزاری بهتر جشنواره «مهتاب در نور» نکاتی را ارایه کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار