تقدیر معاون وزیر بهداشت از تلاش های صورت گرفته جهت مقابله با کرونا در نیشابور

نیشابور (پانا)- معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تلاش های صورت گرفته جهت مقابله با کرونا در نیشابور قدردانی کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۰۱۵۱
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر  معاون وزیر بهداشت  از تلاش های صورت گرفته جهت مقابله با کرونا در نیشابور

به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری نیشابور، معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در فرمانداری نیشابور با معاون استاندار و فرماندار نیشابور و رئیس دانشکده علوم پزشکی دیدار کرد و در جلسه شورای تامین شهرستان حضور یافت.

قاسم جان بابایی با حضور در جلسه شورای تامین شهرستان در جریان وضعیت نیشابور در مقابله با بیماری کرونا قرار گرفت.

اعضای شورای تامین نیز در این جلسه به بیان دغدغه ها،مسائل و مشکلات شهرستان وارائه نظرات و پیشنهادات خود دراین خصوص پرداختند.

جان بابایی در نشست با اعضای شورای تامین شهرستان عنوان کرد: در مقابله با ویروس کرونا افزایش تاب آوری سیستم بهداشت و درمان در مدیریت بیماری و رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم بسیار حائز اهمیت است .

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جلسه شورای تامین شهرستان نیشابور را‌ از فنی ترین جلساتی عنوان کرد که در این مدت شرکت کرده است و از تلاش های صورت گرفته جهت مقابله با کرونا در نیشابور قدردانی کرد.

در حاشیه این دیدار، معاون محترم درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین دستور تحویل یک دستگاه MRI یک و نیم تسلا به ارزش ۵۰۰ هزار یورو و ۱۰ ست کامل دستگاه تنفسی ICU به ارزش ۵۰ میلیارد ریال با اولویت واگذاری به شهرستان نیشابور را صادر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار