آزمون: رقابت برادرانه‌ای برای عنوان آقای گلی داشتیم

تهران(پانا) - مهاجم ایرانی تیم زنیت سنت‌پترزبورگ می‌گوید برای کسب عنوان آقای گلی رقابت برادرانه‌ای با هم‌تیمی‌ام داشتم.

کد مطلب: ۱۱۱۰۰۹۵
لینک کوتاه کپی شد
آزمون: رقابت برادرانه‌ای برای عنوان آقای گلی داشتیم

به گزارش ایرنا،‌سردار آزمون از آغاز نیمه دوم مسابقه دیشب تیمش مقابل روستوف وارد میدان شد و گل دوم تیم را به ثمر رساند. مهاجم تیم ملی ایران در این فصل لیگ برتر روسیه ۱۷ گل زد و ۷ پاس گل هم داد تا در نهایت همراه با آرتم ژویبا به صورت مشترک، عنوان آقای گلی این مسابقات را به دست آورد.

آزمون پس از کسب این موفقیت به سایت باشگاه زنیت گفت: تمام اعضای تیم زنیت برای رسیدن به این عنوان به من کمک کردند. اگر سخت تلاش کنید بدون شک پاداش می‌گیرید. برای رسیدن به این جایزه رقابت برادرانه و سالمی با ژویبا داشتم.

وی درباره قهرمانی زنیت نیز اظهار کرد: قهرمانی در لیگ برتر روسیه کار بسیار سختی است. این جام نشان‌دهنده شایستگی بازیکنان و اعضای کادر فنی بود. با کمک هم توانستیم قهرمان شویم.

آزمون خاطرنشان کرد: تفاوتی میان ۱۷ گل من و ژویبا وجود ندارد. می‌دانم که او هفت گل را از روی نقطه پنالتی زد که خیلی سخت‌تر است. در انتخاب بهترین گلزن نباید تفاوتی میان گل‌های به ثمر رسیده از روی نقطه پنالتی یا در طول بازی قائل شویم. گل زدن از روی نقطه پنالتی سخت‌تر است. تفاوتی میان این ۱۷ گل نیست. برای مهاجمان درک مشترک مهم است که ما آن را داشتیم.

وی درباره بازی فینال جام حذفی روسیه برابر تیم خیمکی گفت: بازی بسیار حساس و هیجان‌انگیزی پیش‌روی ماست. فتح جام حذفی برای زنیت خیلی مهم است اما با حریف سختی مواجه هستیم. خیمکی با توجه به پیروزی اخیرش برابر اورال حریفی غیرقابل پیش‌بینی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار