راه اندازی پویش "پاس" در فارس

شیراز (پانا) - معاون سوادآموزی فارس گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم توسعه آموزش مجازی و تلفیقی به‌جای آموزش حضوری ،معاونت سوادآموزی فارس در همین راستا اقدام به اعلام فراخوانی باهدف جمع‌آوری بهترین پیشنهادات، مقالات و تجربیات هم استانی‌ها برای آموزش بزرگ‌سالان در شرایط کرونایی نموده است.

کد مطلب: ۱۱۱۰۰۱۶
لینک کوتاه کپی شد
راه اندازی پویش "پاس" در فارس

بهزاد نوروزی چگینی در جلسه ویدئو کنفرانس با کارشناسان سوادآموزی در سراسر استان فارس، ضمن تشریح وضعیت سوادآموزی فارس در سال گذشته،گفت: موفقیت در هر برنامه‌ای حاصل یک کار تیمی و هم‌افزایی همه افراد است و سوادآموزی فارس نیز بر پایه همین کار تیمی ، تاکنون توانسته جایگاه خوبی در سوادآموزی کشور به دست آورد.

معاون سوادآموزی فارس با اشاره به شیوع ویروس کووید 19 در جهان، گفت: در چنین شرایطی فعالیت‌های آموزشی ازجمله آموزش بزرگ‌سالان به سمت مجازی و تلفیقی شدن حرکت کرده و بر همین اساس نیز سوادآموزی فارس پویش آموزش سواد آموزان " پاس " را باهدف دریافت پیشنهادات ، مقالات و تجربیات هم استانی ها در زمینه آموزش بزرگ‌سالان در این شرایط راه‌اندازی کرده تا گامی مهم به‌سوی آموزش مجازی سوادآموزان بردارد.

نوروزی افزود: هم‌اکنون دبیرخانه استانی این پویش در معاونت سوادآموزی استان فارس دایر شده و آقای ساسان رستمی به‌عنوان مسئول این دبیرخانه آماده جمع‌آوری و بررسی پیشنهادات در قالب این پویش هست .

وی در مورد نحوه ارسال پیشنهادات هم استانی‌ها به این دبیرخانه نیز گفت: علاقه‌مندان به شرکت در پویش "پاس" می‌توانند پیشنهادات ،مقالات و تجربیات خود در این زمینه را به پست الکترونیکی دبیرخانه این پویش به نشانی Savadamozifars@gmail.ir ارسال نمایند.

معاون سوادآموزی فارس اخلاق‌مداری،قانون مداری،توجه به کیفیت و نظارت کارشناسانه را از سیاست‌های غیرقابل تغییر معاونت سوادآموزی فارس برشمرد و افزود : برای سال جاری سهمیه جذب پیشنهادی ادارات آموزش‌وپرورش در سراسر استان برای جذب سوادآموز، با کمترین تغییر ملاک سهمیه هر شهر در نظر گرفته‌شده است.

نوروزی این اقدام را گامی مهم و مثبت در راستای کیفیت‌بخشی برنامه‌ها و فعالیت‌های سوادآموزی دانست و گفت: انتظار می‌رود با جذب واقعی و نه صوری سوادآموز، هم آمار نگه داشت و حضور سوادآموزان در امتحانات پایانی و هم تعداد قبول‌شدگان در امتحانات پایانی رشد داشته باشد و از سوی دیگر از آمار ترک تحصیلی سوادآموزان نیز کاسته شود.

همکاران و سایر علاقمندان به شرکت در این پویش می توانند سوالات خود را در رابطه با فعالیت های سواد آموزی استان ازطریق شماره تلفن 32345122 -071 مطرح نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار