برگزاری جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج در منطقه۱۷

تهران(پانا)- جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج با حضور مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه 17، حسن تسلیمی، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی منطقه، اعضای شورای معاونین و سایر اعضای کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج تشکیل شد .

کد مطلب: ۱۱۰۹۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج در منطقه۱۷

مهدی نیکبخت در این جلسه ضمن تشکر از فعالیت های بسیج دانش آموزی در منطقه، تداوم فعالیتها را مورد تاکید قرار داد و گفت: فعالیتهای مربوطه باید با شرایط زمانی تطبیق داده شود و بر اساس نیازهای دانش آموزان در زمان پر استرس امروزی برنامه ریزی شود.
وی گفت: آموزش و پرورش از فعالیتهای تشکل های دانش آموزان، بویژه بسیج دانش آموزی استقبال می کند و جهت بالا بردن کیفیت فعالیت های پرورشی و فرهنگی، تشکیل کمیته های هماهنگی را ضروری دانست و هم افزایی حاصل از همکاری و همفکری تشکل ها را مهم خواند. نیکبخت گفت: اگر چنانچه فعالیتهای مجموعه خوب وبا کیفیت باشد رضایتمندی مردم را به دنبال خواهد داشت.
در ادامه گفت: در حال حاضر لازم است ضمن تکریم خانواده معظم شهدا با انتشار زندگی نامه و ویژگی های شهدای شاخص دانش آموزی و فرهنگیان، برای نسل امروز الگوسازی کنیم. تارودخانه پرجوش و خروش فرهنگ ماندگار ایثار و شهادت را در بین نسل نوجوان و جوان جامعه خود ساری و جاری نگه داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار