آزمون زبان تافل به روشiBT در دانشگاه تبریز برگزار می شود

خبرگزاری پانا:معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز گفت:پنجاه و هفتمین آزمون زبان انگلیسی تافل به روشiBT سوم شهریورماه سال جاری در دانشگاه تبریز برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۱۰۰۱۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز با بیان اینکه این دانشگاه در سال 2013 چهار آزمون زبان انگلیسی پیشرفته تافل را به روش iBT تا آذر ماه سال جاری برگزار می کند، گفت: آزمون ها به ترتیب در 3 شهریور، 7 مهر، 5 آبان و 3 آذر ماه جاری دردانشگاه تبریز برگزار خواهد شد.

علی رستمی افزود: پیش از این نیز در سال 2013 پنج آزمون دیگر در این دانشگاه برگزار شده بود.


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز در ادامه با بیان اینکه ثبت نام متقاضیان در این آزمون ها به صورت on-line است، تصریح کرد: آزمون iBT در چهار بخش Speaking ، Reading, Listening و Writing برگزارمی شود.
داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تاریخ، زمان، نحوه و شرایط برگزاری آزمون می توانند به نشانی اینترنتی www.toefl.org مراجعه و یا با شماره تلفن 3393548 تماس حاصل نمایند.


یاد آور می شود: دانشگاه تبریز به عنوان تنها مرکز آموزش عالی در شمال غرب کشور دارای مجوز رسمی برگزاری آزمون تافل به روش iBT است که آن را از موسسه ETS زیر نظر دانشگاه پرینستون آمریکا اخذ کرده و بر همین اساس بدون در نظر گرفتن مدرک و سطح تحصیلات داوطلبان از تمام متقاضیان شرکت در آزمون تافل ثبت نام می کند.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار