مشاوره هدایت تحصیلی بصورت حضوری وغیر حضوری در منطقه 1

تهران ( پانا ) - سید مومن، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه 1 از استقرار میز خدمت هدایت تحصیلی به منظور ارائه مشاوره های تحصیلی وشغلی به دانش آموزان منطقه یک خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۹۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد
مشاوره هدایت تحصیلی بصورت حضوری وغیر حضوری در منطقه 1
فاطمه سید مومن، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه یک در گفت و گو با پانا در مورد هدایت تحصیلی پایه نهم گفت: در هدایت تحصیلی باید به توانایی های شخصی ، ویژگی های رشته های تحصیلی موجود و بازار کار رشته ها توجه شود . هر اندازه دانش آموزان و والدین از عوامل تاثیر گذار در هدایت تحصیلی اطلاعات بیشتری داشته باشند، انتخاب رشته بهتری برای پایه دهم انجام می دهند.
احمد بشیری راد کارشناس مشاوره تحصیلی و تربیتی منطقه یک در گفت و گو با پانا گفت: طرح هدایت تحصیلی با هدف کمک به انتخاب آگاهانه رشته تحصیلی و مسیر آینده شغلی و حرفه ای دانش آموزان در سالهای اخیر مورد توجه اولیاء و دانش آموزان دبیرستانهای متوسطه اول قرار گرفته است.
بشیری راد در ادامه افزود: در همین راستا و با توجه به نیاز اولیاء و دانش آموزان به مشاوره تخصصی در زمینه هدایت تحصیلی و با همکاری اعضای کمیته هدایت تحصیلی، میز هدایت تحصیلی در کارشناسی مشاوره منطقه یک استقرار یافته و همه روزه پاسخگوی مراجعان در زمینه هدایت تحصیلی است.
کارشناس مشاوره تحصیلی شهرستان شمیرانات در ادامه افزود: به دلیل شیوع مجدد بیماری کرونا مرکز مشاوره و زیرمجموعه ی این کارشناسی بصورت تلفنی نیز درخدمت دانش آموزان و والدینشان خواهد بود.
در پایان کارشناس مشاوره تحصیلی و تربیتی منطقه یک گفت: امید است با بهره گیری از دانش مشاوران متخصص در امر هدایت تحصیلی، دانش آموزان این آینده سازان ایران اسلامی؛ انتخاب رشته آگاهانه ای بر مبنای علایق و توانایی‌های خود داشته باشند و فردایی زیبا، برای کشور اسلامی مان بسازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار