برگزاری جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان اسلامشهر با حضور فرماندار،رئیس گروه تلفیق سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران ،معاونین فرماندار ،بخشداران و مسئولین ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۹۵۶۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان اسلامشهر

در این جلسه فراهانی رئیس گروه تلفیق سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران و رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان اسلامشهر در سخنانی بیان کرد: چهارده و نیم میلیارد تومان پیشنهاد جهت پروژه های در دست اقدام شهرستان با پیشرفت فیزیکی پنجاه درصد به بالا موجود می باشد و دستگاه های اداری بدانند،هنوز پرونده مصوبات سال 99 بسته نشده است .

سپس سرمدی معاون عمرانی فرمانداری اسلامشهر نیز در سخنانی افزود:شش پروژه در مواردی از جمله ،احداث و بهسازی روکش آسفالت روستایی، لوله گذاری آب روستائیان و روشنایی مسیر روستایی از محل اعتبارات ارزش افزوده در حال اجرا است و پروژه یک ساختمان چند منظوره روستایی نیز در دستور کار قرار دارد که منتظر تحویل زمین و جانمایی هستیم.

در بخش دیگری از این جلسه مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر هم در سخنانی با تسلیت ایام شهادت امام جواد (ع) اظهار کرد:با توجه به حضور رئیس گروه تلفیق سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران و کمیته برنامه ریزی اسلامشهر در جلسه مصوب می گردد که ظرف مدت دو روز آینده کلیه دستگاه های اداری اسلامشهربا هماهنگی دستگاه متناظر استانی خود نسبت به اعلام پروژه های دارای بالای پنجاه درصد پیشرفت فیزیکی اقدام کنند.

او در ادامه تصریح کرد: در صدد احداث خانه جوان که پیشنهاد اداره ورزش و جوانان است ،می باشیم و از دستگاه های اجرایی و ارگان ها نیز درخواست می گردد نسبت به اعلام پروژه های خود جهت هفته دولت و دهه فجر سال 99 اقدام کنند.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار