استاندار البرز خبر داد :

پروژه‌های راهسازی البرز نقش حیاتی برای کشور دارند

کرج (پانا)- نماینده عالی دولت در استان البرز گفت پروژه‌های راهسازی مهمی که نقش حیاتی برای کشور دارند از استان البرز به ۱۴ استان کشور منتهی می شوند و تمامی آنها به سرعت در حال تکمیل هستند.

کد مطلب: ۱۰۹۹۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد
پروژه‌های راهسازی البرز نقش حیاتی برای کشور دارند

به گزارش ایسنا، عزیزاله شهبازی در جلسه بررسی روند تکمیل ابر پروژه‌های راه سازی در البرز که روز سه شنبه ۳۱ تیرماه با حضور مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با قدردانی از اسلامی وزیر راه و شهرسازی و خادمی برای تلاش ویژه در مسیر تسریع در تکمیل پروژه‌های راهسازی استان، افزود: این اقدامات دغدغه‌ها و مطالبات جدی مردم است.

وی از همراهی مدیران استان برای تسریع در تکمیل پروژه های استان قدردانی کرد و ادامه داد: برای بهره برداری از پروژه آزادراه تهران-شمال همت والایی در دولت و همچنین بنیاد مستضعفان کشور وجود دارد.

شهبازی گفت: به مردم تعهد و امید دادیم که یک باند از منطقه ۲ آزادراه تهران-شمال تا پایان کار دولت زیر بار ترافیک برود و برای تحقق این منظور نیز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وی افزود: به طور قطع بازدیدهای مستمر از پروژه برنامه ریزی می‌شود تا از نزدیک روند امور رصد شود و مشکلات را برطرف کنیم.

استاندار البرز اضافه کرد: پروژه‌های راهسازی مهمی که نقش حیاتی برای کشور دارند از استان البرز به ۱۴ استان کشور منتهی می شوند و تمامی آنها به سرعت در حال تکمیل هستند.

وی گفت: در این شرایط سخت اقتصادی، دولت به تعهدات خود عمل کرده و بلافاصله اعتبارات مصوب را تخصیص داده و بنیاد مستضعفان نیز در این راستا قول‌های خود را عملیاتی کرده است.

شهبازی اضافه کرد: برای تکمیل پروژه آزادراه چرمشهر-آبیک نیز قرارگاه خاتم الانبیا به جد پای کار است و بازدیدهای مستمر نیز از روند امور صورت می گیرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: استفاده از فرودگاه پیام نیز به صورت کامل صورت گرفته و دو خطه کردن قطار تهران-قزوین نیز به سرانجام رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار