جلسات قرآن با رعایت پروتکل های بهداشتی در اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار می شود

بوشهر(پانا)_ رئیس اداره امور قرآنی ، نماز و عترت آموزش و پرورش استان بوشهرگفت جلسات محدود قرآن با رعایت پروتکل های بهداشتی در اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهربرگزار می شود .

کد مطلب: ۱۰۹۹۴۹۱
لینک کوتاه کپی شد
جلسات  قرآن با رعایت پروتکل های بهداشتی در اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار می شود

حامد جمالی در گفتگو با پانا اظهار کرد : جلسات محدود قرآن با رعایت پروتکل های بهداشتی ( طرح تنسیم هفته ای یک جلسه نیم ساعته ) در نماز خانه اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار می شود .

جمالی گفت : واژه تنسیم بر گرفته از قرآن کریم و به معنای نهری در بهشت است که آب آن همتایی ندارد .

جمالی افزود : جلسات قرآن کریم در معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل ، جهت انس و الفت با یگانه کتاب هدایت گر راستین بشری موجبات همگرایی بیشتر ، رقت قلب ، عزم اعتقاد ، رشد و تعالی خواهد بود .

او گفت : در این راستا اداره قرآن ، عترت و نماز معاونت پرورشی و فرهنگی در نظر دارد محفل قرآنی تحت عنوان طرح تنسیم که بیشتر به تفسیر و شرح آیات می پردازد را برای همکاران اداری اجرا نماید .

رئیس اداره امور قرآنی ، نماز و عترت آموزش و پرورش استان بوشهربیان داشت : این جلسات معنوی و نورانی صبح های روز دوشنبه ساعت 7 الی 7/30 بر قرار می باشد .

جمالی افزود : هر معاونت یا اداره به منظور حضور در این جلسات با اداره قرآن ، عترت و نماز به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی ، یک هفته قبل از برگزاری جلسه هماهنگی نمایند تا در موعد مقرر میزبان مناسبی برای قرآن دوستان باشیم .

جمالی گفت : اولین جلسه از هفته آینده با حضور اعضای ادارات داخلی معاونت پرورشی و فرهنگی برگزار می شود .

جمالی خاطر نشان کرد : در این جلسات ماهانه به قید قرعه هدایایی معنوی به سه تن از همکاران اهداء خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار