دبیر پنجاهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد منصوب شد

تهران (پانا) - رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در ابلاغی سید سعید بدیعی را به عنوان «دبیر پنجاهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد» منصوب کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۹۴۴۰
لینک کوتاه کپی شد
دبیر پنجاهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد منصوب شد

به گزارش واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی به نقل از دبیرخانه جشنواره بین‌المللی فیلم رشد، بنا بر پیشنهاد سرپرست دفتر انتشارات و فناوری آموزشی و تأیید حسن ملکی رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، در ابلاغی سیدسعید بدیعی به عنوان دبیر پنجاهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد منصوب شد. بدیعی که از سال ۱۳۹۲ معاون مدیرکل و قائم مقام دفتر انتشارات و فناوری آموزشی بوده، پیش از این نیز چندین دوره دبیری جشنواره فیلم رشد را بر عهده داشته است.

در بخشی از این ابلاغ آمده است:

باسمه تعالی
برادر ارجمند، جناب آقای بدیعی
سلام علیکم

شکی نیست که جشنواره بین‌المللی فیلم رشد به عنوان دیرپاترین جشنواره فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی در جهان، یک رویداد غرورانگیز بین‌المللی در نظام تعلیم تربیت جمهوری اسلامی ایران است که می‌تواند با آموزش،‌ حفظ و انتقال دانش از طریق فیلم در بهبود فرایند یاددهی-یادگیری و تکمیل بسته‌های آموزشی مدارس، نقشی تأثیرگذار و مهم در روند اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش داشته باشد.

شناسایی، جذب و معرفی جدیدترین تولیدات علمی، آموزشی و تربیتی در قالب رسانه‌ای قدرتمند به نام فیلم، از جمله مأموریت‌های مهم این جشنواره برای ایجاد تنوع در محیط یادگیری، تسهیل و تعمیق محتوا و ملموس نمودن مفاهیم انتزاعی است که با استمرار آن، پیوسته راه را برای تربیت نسلی خداجوی، خلاق، حقیقت‌طلب و سربلند هموار می‌‌کند.

اینک که مشعل پنجاه سالگی این میراث کهن فرهنگی به امانت به دست ما سپرده شده است، با توکل به خداوند متعال و استمداد از ارواح طیبه شهدا، جنابعالی به عنوان «دبیر پنجاهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد» منصوب می‌‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار