فرماندارری:

برگزاری مراسم‌ مذهبی در شهرستان ری تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا است

شهرری (پانا) -فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به مراسم مذهبی پیش رو از جمله ایام مسلمیه، دهه ولایت و ماه محرم، گفت: برگزاری مراسم مذهبی در این شهرستان تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا است.

کد مطلب: ۱۰۹۹۲۸۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم‌ مذهبی در شهرستان ری تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا است

به گزارش خبرگزاری ایرنا ،حسین توکلی کجانی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری، اظهار داشت: برگزاری هرگونه مراسم مذهبی و تجمع هایی از این دست در شهرستان ری باید براساس تصمیمات ستاد ملی کرونا انجام شود.

او با تاکید براینکه برگزاری مراسم مذهبی در قبله تهران و کنار جوار حرم عبدالعظیم حسنی (ع) از لحاظ فرهنگی و مذهبی اهمیت بالایی دارد، عنوان کرد: برگزاری مراسم مذهبی باید به گونه ای و در زمانی باشد که سلامتی افراد به خطر نیافتد.

توکلی یادآور شد: دستگاه های اجرایی مراسمات مذهبی شهرستان کاملا تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستند و پروتکل های این ستاد را انجام خواهند داد.

او در ادامه بر ضرورت سیاستگذاری شورای فرهنگ عمومی برای تسهیل ازدواج و ساماندهی فضای مجازی بصورت محلی تاکید کرد و افزود: امروز دغدغه کشور بعد از مشکلات اقتصادی، موضوع فرهنگ است و این نشان از اهمیت اجرای برنامه های شورای فرهنگ عمومی دارد.

توکلی با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص امر ازدواج و اهمیت فضای مجازی، برنامه ریزی در راستای تسهیل ازدواج و ساماندهی فضای مجازی بصورت محلی، خاطر نشان کرد: دستگاه های متولی فرهنگ در شهرستان تمام توان خود را در جهت انجام این موارد معطوف خواهند کرد.

او در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه بیماری کرونا موضوع مسکن و وضعیت اقتصادی مستاجران را تحت تاثیر قرار داده است، ابراز کرد: خوشبختانه با شکل گیری پویش صاحبخانه خوب در شهرستان ری اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

توکلی ادامه داد: مشارکت و همدلی خوبی بین مستاجران و صاحبان خانه در شهرستان ری وجود دارد که تمامی این موارد بخاطر وجود حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و فرهنگ مذهبی شهرستان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار