کسب رتبه نخست دانش آموزان منطقه یک در پرسش مهر

تهران (پانا)- شهلا الفته، کارشناس مسئول قرآن، عترت و نمازمنطقه یک از کسب رتبه اول پرسش مهرخبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۹۲۶۲
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه نخست دانش آموزان منطقه یک در پرسش مهر
شهلا الفته کارشناس مسئول قرآن، عترت و نمازمنطقه یک در گفت و گو با پانا با اعلام این خبر گفت: دانش آموزان کوشاى این منطقه با کسب ٣ رتبه در مسابقات قرآن ، عترت و نماز؛ ٢١ رتبه در پرسش مهر و ١٤٤ رتبه در مسابقات فرهنگى و هنرى افتخارى دیگر در کارنامه ى فعالیت هایشان درج کردند.
وی تصریح کرد: سازمان آموزش و پرورش شهر تهران در راستاى عملیاتى کردن اهداف وزارت متبوع مدام در حال توسعه ى ظرفیت ها ، جهت خلق نتایج مورد انتظار مى باشد در همین راستا مسابقات قرآن ، عترت ، نماز، فرهنگى -هنرى وپرسش مهرمى تواند زمینه ساز نیل به این اهداف منظور شود.
الفته افزود: به جهت اجرایى کردن چرخش هاى کلان سند تحول بنیادین که بزرگترین آن ، گردش نظام آموزشى به تربیتى و تربیت فرزندانى است که از انفعال به فعالیت در امور یادگیرى رو بیاورند ؛ مدیریت آموزش و پرورش منطقه یک همواره مدرسه را بعنوان اصلى ترین رکن در اجرایى کردن سند تحول بنیادین در نظر دارد به گونه ای که رویکرد تحولى در فضاى مدرسه و عملکرد دانش آموزان متجلى گردد تا آینده سازان این مرز و بوم را براى زندگى مهیا کند.
فاطمه سید مومن معاون پرورشى و تربیتى منطقه یک ضمن تبریک به دانش آموزان برگزیده ى استانى از زحمات کلیه ى همکاران به جهت کسب رتبه هاى برتر تشکر و قدردانى کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار