معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز:

رعایت الزامات پدافندی در دستگاههای خدمات رسان ضروری است

کرج (پانا)- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز عنوان کرد رعایت اقدامات پدافندی در صنایع و تاسیسات آب و برق الزامی است تا آسیب های این حوزه به حداقل کاهش یابد.

کد مطلب: ۱۰۹۹۲۳۱
لینک کوتاه کپی شد
رعایت الزامات پدافندی در دستگاههای خدمات رسان ضروری است

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل، نور محمد فردی در جلسه هماهنگی دستگاه های خدمات رسان که با حضور مدیران دستگاههای خدمات رسان در سالن معاونت سیاسی برگزار شد، اظهار کرد: حوزه آب و برق به عنوان کلیدی ترین زیر ساخت هر کشور محسوب می شود که توجه به نگهداری از تاسیسات آن باید در اولویت برنامه های مسئولان ذیربط قرار گیرد.

وی افزود: تاسیسات آب و برق از مراکز مهمی است که فعالیت بسیاری از بخش ها منوط به پویایی این بخش است و در این راستا رعایت نکات پدافند غیر عامل در این صنعت از حیاتی ترین نکات ایمنی محسوب می شود.

فردی تصریح کرد : به دلیل وابستگی زیرساخت های حاکمیتی، ارتباطی، خدماتی و امدادی به شبک های برق، موضوع تاب آوری و مصون سازی و استمرار کارکرد فرآیندهای صنعت آب و برق اعم از تولید، انتقال، توزیع بسیار مهم است و اقدامات پدافندی در این خصوص بایستی مبتنی بر کاهش آسیب پذیری صورت گیرد.

وی تصریح کرد: تعامل دستگاههای خدمات رسان در راستای خدمات بهینه به شهروندان ضروری است.

فردی با بیان اینکه باید بین تمامی دستگاههای خدمات رسان تعامل وهم اندیشی وجود داشته باشد اظهارکرد: دستگاههای خدمات رسان و شهرداری های استان در راستای خدمات رسانی بهینه به شهروندان و مدیریت یکپارچه شهری در همه زمینه هایی که قابلیت ورود باشد آمادگی کامل داشته باشند.

وی با بیان اینکه هماهنگی بین دستگاه های خدمات رسان در استان ضروری است، افزود: مشکلات زیرساختی مشترکین از جمله شرکتهای آبفا، توزیع برق ، گازو پخش فراورده های نفتی رفع شود.

فردی گفت: خدمات رسانی مورد نیاز به مردم در مواقع قطعی برق ، گاز و آب ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: برقراری تعامل و همکاری بیشتر دستگاه‌های خدمات‌رسان به خصوص شرکت‌های گاز و آب و فاضلاب در استان ضروری است.

وی با بیان اینکه چاه های غیر مجاز آب استان تعیین تکلیف می شود، اظهار کرد: چاه های غیرمجاز آب این استان در راستای مقابله با کم آبی باید در چارچوب قانون تعیین تکلیف شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با تاکید بر ضرورت تعامل و هم اندیشی دستگاه‌ها و سازمان‌های ذیربط در حوزه‌های مختلف، تصریح کرد: تنها در سایه این تعامل و همکاریست که مدیریت یک‌پارچه‌ شهری و بهره‌مندی مردم از خدمات اتفاق خواهد افتاد .

فردی افزود: هر چه این مدیریت به سمت وحدت، برنامه‌ریزی و اجرا برود به همان اندازه مردم از نتایج این وحدت بهره‌مند شده و قدرت و توان سازمان ها نیز در خدمات‌رسانی هر چه بهتر به مردم بیش‌تر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار