عیادت و دیدار با دو فرهنگی بازنشسته در آستارا

آستارا ( پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا با حضور در منزل «منصور پورعباس» و «فریدون فرخی‌نیا» دو تن از فرهنگیان بازنشسته این شهرستان دیدار کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۹۱۴۵
لینک کوتاه کپی شد
عیادت و دیدار با دو فرهنگی بازنشسته در آستارا

به گزارش پایگاه خبری آموزش و پرورش شهرستان آستارا، «سید سجاد موسوی» مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا با دو تن از فرهنگیان بازنشسته این شهرستان به نام‌های «منصور پورعباس» و «فریدون فرخی‌نیا» دیدار و از زحمات 30 ساله آن‌ها در سنگر تعلیم و تربیت قدردانی کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا در جریان دیدار با «منصور پورعباس» از کارکنان بازنشسته آموزش و پرورش این شهرستان اظهار کرد: باید شرایطی را فراهم کنیم که بازنشستگان تجربه 30 ساله خود را در اختیار جوانانی که تازه وارد بدنه آموزش و پرورش می‌شوند قرار دهند.
سید سجاد موسوی، پیشکسوتان و بازنشستگان فرهنگی را بزرگ‌ترین سرمایه‌های ارزشمند انسانی یک کشور دانست و بیان کرد: توسعه هر جامعه مبتنی‌بر آموزش و پرورش پویا و زنده است که این امر در سایه وجود معلمان پرتلاش، دل‌سوز و آگاه تحقق می‌یابد.

«منصور پورعباس» و «فریدون فرخی‌نیا» دو تن از فرهنگیان بازنشسته آموزش و پرورش این شهرستان سال‌های آخر خدمت خود را به ترتیب در پست‌های بایگانی و مدیریت دبستان روستایی عشایری لاله ونه‌بین سپری کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار