فرماندار اسلامشهر:

در مقابل کرونا ویروس مصون نیستیم و باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم

اسلامشهر (پانا) - جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا شهرستان اسلامشهر با حضور فرماندار ،بخشداران و مسئولین ادارات و ارگان ها در سالن اجتماعات فرمانداری منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۹۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد
در مقابل کرونا ویروس مصون نیستیم و باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم

در این جلسه مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر در سخنانی اظهار کرد: روند رو به رشد ابتلا به کرونا ویروس علاوه بر اینکه در دنیا از شتاب بالایی برخوردار شده ، در کشور ما نیز سرعت سریع دارد که ادامه آن می‌تواند در زندگی شهروندان مشکل ایجاد کند.

او در ادامه بیان کرد:به گفته مسئولین بیمارستان امام رضا (ع) اسلامشهر شیب پر فراز و نشیبی در منحنی کرونا داشته و بدانیم در مقابل کرونا ویروس مصون نیستیم و باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم .

مرسلپور افزود:در راستای شیوع جدید کرونا ویروس ما گاهی متوجه نیستیم به کرونا مبتلا شده‌ایم و به صورت ناگهانی یکی از اعضای اصلی که در حیات بدن نقش مهمی دارند از کار می‌افتد، اما متاسفانه بعضی هنوز اعتقادی به رعایت پروتکل های بهداشتی ندارند.

او گفت :وقتی منویات رهبری مبنی بر پیشگیری است نباید مراسمات مختلف مذهبی و ملی برگزار گردد و بدانیم سیستم اداری، بازار و ... همه زنجیره ابتلا هستند.

فرماندار اسلامشهر تصریح کرد: استفاده از ماسک در تمام اماکن عمومی شهرستان اسلامشهر الزامی است و برگزاری جلسات بالای ده نفرنیز ممنوع می باشد.

او ادامه داد:ارزیابی های ما از وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی در حوزه بازار شهرستان اسلامشهر، و بخش های احمدآباد مستوفی، چهاردانگه مناسب نبوده است و در هر زمینه ای فرهنگ سازی مهمترین مورد است وشهرداری ها هم می‌توانند در این زمینه کوشا باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهر تأکید کرد:کادر پزشکی چه گناهی کرده اند که با شرایط سخت و با چند ماسک و دستکش باید فعالیت کنند ،اما ما رعایت نکنیم و می بایست اولویت اول کاری همه دستگاه‌ ها در حال حاضر مبارزه با کرونا باشد اما متاسفانه رعایت نمی‌شود و به قضیه اداری در حد نامه زدن و نصب بنر نگاه می‌شود.

مرسلپور در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد:در شرایط فعلی و در کار اداری ، رفع تکلیف کردن امری درست نیست، هر چه بیشتر کرونا ادامه یابد برای ما مشکلات بعدی را به ارمغان می‌آورد و ما تعداد زیادی شغل از دست داده ایم و در این راستا دو کار بسیار مهم را باید انجام دهیم یکی مبارزه با کرونا و دیگری رصد وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار