اولین کارزار انتخاباتی تلفنی ترامپ در بحبوحه کرونا

تهران (پانا) - رئیس جمهوری آمریکا با اشاره به اینکه پاندمی کرونا برگزاری کمپین های انتخاباتی حضوری و بزرگ را سخت کرده است، از تصمیم کارزار انتخاباتی خود برای انجام تماس تلفنی برای گفتگو با حامیانش خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۸۹۶۰
لینک کوتاه کپی شد
اولین کارزار انتخاباتی تلفنی ترامپ در بحبوحه کرونا

به گزارش ایسنا از شبکه خبری سی ان ان، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا آنچه را که "اولین گردهمایی تلفنی" توصیف کرد، جمعه برگزار کرد و ۲۳ دقیقه در خصوص موضوعات مختلفی شامل واکنش دولتش به کووید-۱۹ تا انتقاد از جو بایدن، نامزد دموکرات ها در انتخابات صحبت کرد.

ترامپ در تماس با حامیانش در ویسکانسین گفت: می خواهم با شما باشم و این واقعا جایگزین کمپین های ماست که همگی ما عاشقش هستیم.

او با اشاره به پاندمی ویروس کرونا گفت: ما عملکرد خوبی در درمان و ساخت واکسن داریم اما تا وقتی این وضعیت حل شود، برگزاری گردهمایی بزرگ و گسترده کار دشواری است و بنابراین من گردهمایی تلفنی برگزار می کنم و آنها را گردهمایی های ترامپ می نامم اما این کار را با تلفن انجام خواهیم داد.

تصمیم به برگزاری گردهمایی تلفنی پس از برگزاری کارزار انتخاباتی در تالسا اوکلاهما گرفته شد که میزان مشارکت در آن پایین بود و موجب شد تا بخشی از سخنرانی ترامپ در خارج از آن محوطه در لحظه آخر لغو شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار