دیدار فرماندار اسلامشهر با معاون وزیر صمت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران

اسلامشهر (پانا) - نشست مشترک فرماندار اسلامشهر با معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۸۹۰۳
لینک کوتاه کپی شد
دیدار فرماندار اسلامشهر با معاون وزیر صمت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر، در این نشست مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر در سخنانی با بیان اینکه شهرستان اسلامشهر به لحاظ برخورداری از کارخانجات و کارگاه های صنعتی بزرگ و کوچک با بسیاری از استان های کشور برابری می کند، اظهار کرد: در حال حاضر بخش عمده واحدهای صنعتی و تولیدی اسلامشهر در 9 لکه صنعتی مشغول فعالیت هستند.

او در ادامه بر ضرورت ساماندهی و رفع مسائل و مشکلات جاری این لکه های صنعتی تاکید کرد و گفت: با توجه به مصوب شدن ایجاد شهرک صنعتی در اسلامشهر اقدامات لازم در سطح شهرستان برای تحقق این امر آغاز شده و در صورت حمایت وزارت صمت و احداث این شهرک تحول مهمی در زمینه ایجاد اشتغال و رشد تولید در اسلامشهر ایجاد خواهد شد.

فرماندار اسلامشهر همچنین به فعالیت بیش از هزار واحد تولید کفش در شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: شرکت توسعه و عمران اسلامشهر و اتحادیه مربوطه زمینی را جهت ایجاد شهر تخصصی کفش خریداری کرده اند و در صورت صدور مجوزهای لازم کلنگ زنی و احداث این مجموعه که فرصت های شغلی بسیاری ایجاد خواهد کرد نیز انجام می شود.

در این نشست محسن صالحی نیا معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران نیز در سخنانی با بیان اینکه در سال جهش تولید تمام تلاش ما حمایت از امر تولید و فراهم ساختن زمینه لازم جهت آغاز فعالیت واحدهای تولیدی جدید در نقاط مختلف کشور است ، بیان کرد: اقدامات لازم جهت ساماندهی لکه های صنعتی شهرستان اسلامشهر و همچنین صدور مجوز شهر تخصصی کفش توسط کمیسیون امور زیربنایی، صنعت و محیط زیست هیئت دولت انجام خواهد شد.

او همچنین از حمایت و همراهی کامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از احداث شهرک صنعتی مصوب شهرستان اسلامشهر خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار